søndag den 20. maj 2012

Tiden går...

For første gang siden den 31. august 2011 har jeg idag været alene hjemme i 1,5 time! Det var helt fantastisk og i starten løb jeg nærmest febrilsk rundt fordi jeg fik stress over at jeg jo skulle have mest muligt ud af tiden. På trods af det gode vejr besluttede jeg at tiden skulle bruges til at være kreativ, og jeg fik da fremtryllet min første elefant - den får I at se på et andet tidspunkt - og det blev også til forsiden af en pude - den har I også tilgode.

Som jeg har nævnt er jeg vist en shopaholic.....ikke som i sådan noget med grimme breve fra banken, men bare som i jeg kan virkelig VIRKELIG godt lide at shoppe! For eksempel kan jeg godt lide ure (og sko og tøj og tasker og smykker og....), så her kan I se nogle af mine ure.

10 kommentarer:

  1. Wow, jeg er imponeret over din samling!:) Det må være fantastisk at have et ur til enhver anledning;):)
    Jeg er så en af de kedelige, der har ét ur og går med det til jeg ikke kan mere.. ;):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Sådan var jeg også engang, men pludselig fik jeg smag for det og så blev det til en samling;-)

      Slet
    2. Det kunne være jeg skulle overveje at blive samler også.. Din fine samling giver mig i hvert fald lyst;):) Har du en svaghed for guldure eller har du mon også ure i andre materialer/farver i din samling, som bare ikke er vist her? Ja, jeg bliver jo nysgerrig;):)

      Slet
    3. Jeg har helt sikkert en svaghed for guldure, men det er først noget der er kommet efter jeg blev gift = min vielsesring er i guld. Jeg har fornylig solgt to skagen-ure som ikke var guldfarvet. Jeg har stadig et par stykker der ikke er guldfarvet og da de har en historie beholder jeg dem, selvom jeg ikke bruger dem for tiden:-)

      Slet
  2. OMG! Det er da helt vildt. Og nu skal du ikke skrive at du har lignende samlinger i alle andre farvevarianter også ;-) Men tillykke med din alenetid - ønsker for dig at du får meget mere af den slags. Ønsker jeg i øvrigt også for mig selv nu på 7. år... men kommer tid kommer råd, ikke sandt?!?
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha - nej, det lover jeg. Jeg har tre-fire ure mere, men det er så også det!

      Jeg er sikker på at jeg får mere alene-tid fremadrettet og det glæder jeg mig virkelig til! Man når bare meget mere og så har man ikke dårlig samvittighed over at sidde ved symaskinen, når man er alene hjemme.

      Slet
  3. Åh jeg har samme passion for ure - bruger ikke smykker ret meget, så mit smykke er mit ur :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis - sådan har jeg det også....det kunne jo være man snart skulle købe et nyt;-)

      Slet
  4. Hold da op mange ure;-) men elsker også selv ure... er bare dårlig til at gå med dem ;O)

    SvarSlet
  5. Lige for tiden går jeg heller ikke så ofte med ur - jeg synes det er "i vejen", når jeg ammer Carla, men nu er det vist snart slut med det og så skal urene i brug igen.

    SvarSlet