tirsdag den 22. maj 2012

Praktisk med stil eller....

Jeg kan lige så godt indrømme det - jeg er virkelig ikke praktisk anlagt, når det kommer til mit fodtøj - jeg ELSKER høje hæle, og synes jeg ligner en klovn i flade sko. Jeg prøver dog gang på gang at købe nogle flade, fordi jeg håber at jeg kan blive glad for at gå i dem, men det sker ikke rigtig.

Men på et punkt må jeg overgive mig; det går bare ikke med stiletter, når der skal ordnes have (ikke at det er noget jeg gør så tit - ups!), så jeg har måttet anskaffe mig lidt praktisk fodtøj; gummistøvler og træsko og nu det SKAL være, synes jeg egentlig, jeg har fundet noget, der er helt okay.


2 kommentarer:

  1. ej hvor er de altså bare fede - både støvlerne og træskoene :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Micha - støvlerne har endda kun kostet kr. 75. Mht. træskoene var udvalget så stort at jeg næsten ikke kunne bestemme mig, men er nu godt tilfreds med æbleprintet.
      K.h.
      Christina

      Slet