mandag den 14. maj 2012

Grønt genbrug og retrostof

Så blev jeg færdig med amagerhylden til Carlas værelse. Jeg synes den er blevet rigtig fin og glæder mig til at sætte den op i morgen. Jeg er sikker på at det kommer til at fungere fint, og nu mangler jeg "bare" at male og tapetsere to bogkasser.

Udover det er dukkevognen også blevet malet - den skal have en gang mere, men her kan I se det foreløbige resultat inkl. nyt sengetøj til dukken. Stoffet er igen igen fra Malika og Rosa.

Posten har også været forbi idag....med lækkert stof fra Line med bloggen Xo Ein Ding - jeg har endnu ikke besluttet, hvad det skal bruges til, men jeg skal nok finde på noget.




1 kommentar:

  1. Skønne, skønne stoffer! Jeg var også lige forbi Line i går for at hente lidt stof - jeg har som dig dog heller ikke lige noget bestemt i tankerne, det skal bruges til. Men mon ikke vi finder på noget ;-)

    Kh Pernille

    SvarSlet