mandag den 21. maj 2012

Produktiv alenetid

Jeg var jo så heldig at jeg lige havde 1,5 time for mig selv forleden og det kom der et par ting ud af - mit første forsøg på en elefant. Jeg er inspireret af et mønster fra en bog med filtdyr og har bare tilpasset det lidt...ikke helt optimalt, men jeg tror at med lidt øvelse, kan det blive helt godt. (Den HAR faktisk også en hale, men den er skjult på billedet:-)).



 For en gangs skyld har jeg også syet lidt til mig selv - en halv sol....om end en noget kort version, men den går lige an og jeg kan rigtig godt lide den gule farve.

4 kommentarer:

  1. Årh, hvor er den sød den elefant.

    Denim og gul er altså bare så godt sammen - og vejret er da lige til at vise ben i dag ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - synes det gik bedre end forventet med elefanten, så det skal helt klart prøves igen....Emil siger han vil have to mere, så jeg må jo bare i gang.

      Denim og gul er et hit:-)

      Slet