fredag den 25. maj 2012

Giveaway-debut hos Carla og krudtuglen

I et tidligere indlæg nævnte jeg, at jeg muligvis ville lave en giveaway, hvis jeg nåede 20 faste læsere efter en måned - det nåede jeg så forleden, og det synes jeg skal fejres - derfor denne lille giveaway med stof, knapper og lidt bånd. Stoffet er nyt og de fleste stykker måler ca. 50*50 - de 3 nederste er større.



Skriv venligst i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med (1 eller 5), og husk at skrive din mail-adresse, hvis den ikke er tilgængelig for mig andetsteds.

1 lod for fast læser
5 lodder for fast læser og link til giveaway´en med billede på din blog

Jeg trækker vinderen den 8. juni - når bloggen har eksisteret en måned - jeg håber I har lyst til at være med:-)



96 kommentarer:

  1. Selvfølgelig vil jeg være med:-) Og tillykke med den første måned! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.

    SvarSlet
  2. Jeg vil også gerne være med. Jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  3. Jeg er også klar med 5 lodder, - superfin blog du har.

    SvarSlet
  4. Wow en flot give away !
    Jeg snupper et enkelt lod :)

    SvarSlet
  5. Be om 5 lodder, glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med :-) 5 lodder til mig, tak.

    Mvh. Diana. xera@mail.dk

    SvarSlet
  7. Jeg er da helt sikkert med på 5 lodder! :)

    SvarSlet
  8. Hapser gerne 5 lodder og håber jeg er en heldig en :) God pinse!

    SvarSlet
  9. er helt klart med på 5 lodder og glæder mig til at læse mere, synes allerede du har skrevet nogle skønne indlæg :)
    KH Micha

    SvarSlet
  10. Hej Christina!
    Må man også deltage fra Norge? Hvis det er muligt, så vil jeg gerne være med på 5 lodder :) Linker uanset til din blog nu ;)

    Bedste hilsner fra
    Marthe, Norge

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marthe,
      det kan du tro man må:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Lækker kreativ giveaway, så jeg deltager med 5 lodder og har linket her: http://mettesscrapbook.blogspot.com/p/give-aways_14.html

    Hilsen Mette
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Ih så fin en give away, jeg vil bestemt gerne være med på 5 lodder.
    Og så vil jeg skynde mig at kigge mig omkring på din skønne blog :)

    SvarSlet
  13. jeg er helt sikkert med på 5 lodder, fin give away :)

    SvarSlet
  14. læser allerede med og vil selvfølgelig gerne linke til din give away - så 5 lodder til mig :)
    Go weekend :)

    SvarSlet
  15. Skøn give away(:
    Deltager med 5 lodder. Har linket til din give away ude i siden af min blog.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Jeg er med på 5 lodder og glæder mig meget til at følge din blog fremover.

    SvarSlet
  17. Deltager med et lod og håber på det bedste :-)
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  18. 1 lod til mig - uha jeg krydser fingre for at jeg bliver den heldige

    SvarSlet
  19. Fem lodder! Spændende blog du har stablet på benene. Glæder mig til at læse mere!

    SvarSlet
  20. Hej...
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder. Linker til dig fra en af mine 2 blogge lige om lidt www.coris-kreativeunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med på 1 lod ;0)

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne være med på 5 lodder:-)

    SvarSlet
  23. Jeg er nød til også at deltage. Jeg snupper alle 5 lodder og håber et af dem er det heldige:-)

    SvarSlet
  24. Velkommen til. Det var da en utrolig flot giwe-away. Jeg er med paa fem.

    SvarSlet
  25. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    5 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  26. Vil da meget gerne følge dig :-D og deltage med 1 lod

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  27. Jeg snupper et lod og krydser hvad krydses kan!

    SvarSlet
  28. Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  29. Fin giveaway jeg vil gerne delage med 1 lod :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.c)M

    SvarSlet
  30. Nøj den er fin! Tillykke med din første give away. Jeg deltager naturligvis med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  31. smider også 5 lodder i puljen. Uhm nogle lækre ting.

    SvarSlet
  32. jeg er med på 5 lodder!

    Kig forbi mine 4 giveaways

    SvarSlet
  33. Nøj. Jeg er med på 5 lodder!

    SvarSlet
  34. Fin give away og blog du har her :)
    Jeg er med på 5 lodder!
    Kig evt. forbi :)
    Dottie.dk

    SvarSlet
  35. 5 lodder til mig : ) Linket er på plads allerede!

    SvarSlet
  36. Jeg snupper 5 lodder. :) for sikke da en fin blog du har.. :) glæder mig til at læse meget mere.. :)

    Kig forbi, jeg har også en give away i gang. :)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  37. Jeg er fluks med på 5 lodder, får lige linket senere i dag, når jeg får tændt computeren ;-)
    Tillykke med de mange medlemmer på så kort tid - super fortjent :-)

    Kh Karina

    SvarSlet
  38. tillykke med den første måned, jeg er med på 1 lod :)
    Kh Katrine

    SvarSlet
  39. Gratulerer som ny blogger! :) Og jeg vil gjerne bli med i feiringen! Så tar 5 lodd jeg :)

    Klem Lene

    SvarSlet
  40. Jeg napper lige et enkelt lod :)

    SvarSlet
  41. 5 lodder til mig tak :-) Krydser fingre for jeg vinder for det er da en pakke man ALTID kan bruge! og tillykke med din nye fine blog...

    SvarSlet
  42. Selvfølgelig skal jeg være med! Du er så sej, mange faste læsere og masser af blogoverskud. Hatten af. Håber jeg har fået linket rigtigt, og er så med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  43. Jeg skal da være med - med 5 lodder (nu jeg endelig kom til en computer)

    SvarSlet
  44. Ett lodd til meg takk:) krysser fingrene:)

    SvarSlet
  45. Vil gerne være med på 1 lod

    SvarSlet
  46. Hej jeg vil gerne være med - 5 lodder tak :)
    Kærlig Hilsen Heidi
    Håber jeg er heldig.

    SvarSlet
  47. Jeg vil gerne være med med 5 lodder

    SvarSlet
  48. Jeg er klar med 5 lodder! Dejlig blog du har :)

    SvarSlet
  49. Jeg vil meget gerne deltage.. smider 5 lodder i puljen.. :)

    SvarSlet
  50. Jeg vil gerne være med, med 1 lod :)

    SvarSlet
  51. 5 lodder til mig :) og kig evt. forbi, jeg har også en lille giveaway - måske noget for dig

    SvarSlet
  52. Fin giveaway - 5 lodder til mig ;-) Kig gerne forbi min giveaway med masser af stof!
    Kh. Heidi / Pangfang

    SvarSlet
  53. godt jeg fandt dig, glæder mig til at følge dig :o) jeg er med med 1 lod :o)

    SvarSlet
  54. Jeg deltager med 5 lodder, så jeg kan få startet min stof samling

    SvarSlet
  55. 5 lodder til mig, dejlig giveaway, og glæder mig til at følge din blog!!

    SvarSlet
  56. Skøn giveaway, deltager med 5 lodder og glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  57. Skøn blog. Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  58. Jeg ønsker meg et lodd - fin Give -away :)

    SvarSlet
  59. Your game is on my sidebar ,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    Bloglovin Petite Armoire

    Greetings
    Bernadett
    5 lods

    SvarSlet
  60. Jeg er med på 5 lodder.

    Kig gerne forbi Buecking.dk, hvor der også er gang i en Give Away.

    SvarSlet
  61. Hej. Deltager helt sikkert med 5 lodder.
    er selv relativ ny blogger, med bloggen kreakuller, glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  62. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder - og glæder mig til at følge med på din blog fremover.

    SvarSlet
  63. jeg deltager gerne med 5 lodder :)

    SvarSlet
  64. VIl gerne være med på 1 lod :)

    kreativhygge@hotmail.com
    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  65. Jeg deltager gerne med 5 lodder Ü

    SvarSlet
  66. Jeg prøver da også lige med et lod:)

    SvarSlet
  67. 5 lodder til mig.

    Og du har en SKØN blog!

    SvarSlet
  68. Hej

    Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  69. deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  70. Very nice gift, I hope for the best.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  71. Ansøg om 5 partier. Og jeg inviterer til min candy http://brideblack.blogspot.com/2012/05/07072012.html

    SvarSlet
  72. Ansøg om 5 masser;)) Jeg inviterer dig til at besøge mig, og hvis du kan lide - at holde)))) http://vdomi.blogspot.com/

    SvarSlet
  73. hej :-)

    Jeg er med på 5 lodder.

    Kig forbi min blog jeg har også gang i en Give away :-)

    Kh Rikke
    Abelilate.blogspot.com

    SvarSlet
  74. Skøn blog du har her. Deltager gerne i din give away med 1 lod!

    Kh Gitte

    gitte@duhrkoop.dk
    Www.duhrkoop.dk

    SvarSlet
  75. Jeg vil bestemt osse gerne være med, men da jeg ingen blog har, kan det jo så kun være med 1 lod.
    Jeg kan iøvrigt ikke finde ud af, hvordan man melder sig som "Fast læser"

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til:-) Du klikker på "tilmeld dig dette websted" - så burde det lykkes.

      Slet
  76. Sikke nogle lækre sager. jeg må fluks være med på et enkelt lod!

    SvarSlet
  77. Jeg vil gerne være med på et lod og glæder mig til at følge din blog fremover :-)

    SvarSlet
  78. Hej.
    Sikke nogle fine ting du laver! Er helt vild med forhænget!!
    Jeg snupper 1 lod og krydser fingrer!
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  79. Hvor er det fine ting du laver. Jeg ønsker at være med med et lod.
    KH Emmy

    SvarSlet
  80. Sorry, jeg glemte at sende dig min mail adr., som er: emejlholm@has.dk

    SvarSlet
  81. Kan vist lige nå at være med her, jeg snupper 5 lodder :-)

    Og laver straks et link fra min nye blog Stjernepus

    Kh Nanna

    SvarSlet
  82. Giv mig 1 lod her på falderebet. Vil da meget gerne vinde din give away!!

    SvarSlet
  83. Grattis till att få många följare så snabbt! Jag kniper 5 lotter och håller tummarna.

    SvarSlet
  84. Hej. jeg skynder mig at deltage med 5 lodder. Håber at jeg vinder :)
    Vh Anja.

    SvarSlet
  85. 5 loder :D

    http://clauskofod.blogspot.dk/

    SvarSlet
  86. 1 lod til mig - og helt vildt med saa mange læsere paa saa kort tid :)

    SvarSlet
  87. Mon jeg kan nå at være med, smider i hvert fald et lille lod.

    SvarSlet
  88. Sikke da en flot start på din blog og hvilken lækker giveaway at lægge ud med :0) Jeg deltager med 5 lodder :0)

    SvarSlet