tirsdag den 22. maj 2012

Argh.....

Så fik jeg ENDELIG taget mig sammen til at forsøge mig med en lynlås....det var ingen succes. Eller det vil sige; lynlåsen er sat i, men jeg synes ikke det ser særlig pænt ud og min symaskine syntes bestemt ikke om projektet - det var som om jeg skulle "trække"  stof og lynlås igennem symaskinen og det er ikke noget der pynter - med andre ord kunne syningen have været mere lige.

Til gengæld virker det meget simpelt at sy lynlåsen i - jeg brugte en DIY fra bloggen Kirkesjov og den var meget nem at forstå, så jeg har trods alt mod på at kaste mig ud i det igen.

Lynlåsen blev sat i en pude inspireret af Pia - dog har jeg valgt at sy motivet på med symaskine og det bliver bare ikke lige så pænt som det Pia laver her, så jeg tror at jeg vil forsøge mig med hendes metode næste gang. Tegningen fik jeg af Emil til mors dag og både han og jeg er heldigvis tilfreds med puden:-)

Egentlig er det slet ikke vejr til at sidde inde i dag, så jeg har i stedet siddet og læst på terrassen, så der er ikke flere kreative projekter at fremvise lige nu.




2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu den er rigtig sød - din udgave ;o).

    Og sikke en kær tegning!

    Rigtig god aften. Kh. Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - hvor er du sød Pia, men næste gang gør jeg det på din måde:-)
      K.h.
      Christina

      Slet