fredag den 11. maj 2012

Børnemode anno 1976 og gamle elefanter

Jeg er så heldig at min mor har gemt noget tøj fra jeg var baby - nu har jeg selv fået en lille pige og personligt synes jeg bare, de kunne noget med farver dengang i 70´erne, så jeg genbruger gerne de ting, der er blevet fundet frem. Noget er hjemmelavet; min mor har selv hæklet den hvide kjole med tilhørende hat - hvor jeg misunder hende evnerne til at hækle den slags, men det må jeg da kunne lære! Den mørkegule trøje er også hjemmelavet og jeg synes den har nogle fine detaljer.

Og køredragten i brun og orange - den er fuldstændig fantastisk. Jeg ville næsten ønske at vi kunne bruge den lidt længere....på den anden side, vil man jo også gerne have noget forår.

Det røde tæppe blev købt til mig af min mormor, og nu bruges det af Carla. Det er da hyggeligt at sådan noget kan gå i arv.

Jeg beklager billedkvaliteten - billederne er taget i dårligt lys.




 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar