torsdag den 10. maj 2012

Lapper og præcision

Jeg har begivet mig ud i at lave patchwork  - det er blevet til et lille legetæppe til Carla og i betragtning af, at det er første forsøg, er jeg rimelig godt tilfreds, og det er helt sikkert noget jeg vil kaste mig ud i igen. Jeg er overrasket over hvor godt det gik med at få syningerne til at passe, men er glad for at det kun er til mig selv.

Næste projekt bliver nok et barnevognstæppe, men jeg overvejer også om jeg skulle prøve at hækle et barnevognstæppe i stedet - synes der er så mange fine i blogland.



2 kommentarer:

  1. Hej Christina

    Tak for din kommentar på min blog. Er vild med dit tæppe - flot lavet! Jeg har endnu ikke forsøgt mig med patchwork , da jeg er sikker på at det vil drille rigtig meget med syningerne. Dit ser jo helt prof ud :-) Er vild med uglerne, har selv stoffet :-)

    Kh Pernille

    SvarSlet
  2. Hej Pernille,

    uglerne er så fine - jeg har selv brugt det til en tunika til Carla. Jeg synes du skal kaste dig ud i patchwork - det værste var faktisk at klippe lapperne....og så kræver det selvfølgelig noget tålmodighed med alle de nåle!

    K.h.
    Christina

    SvarSlet