fredag den 18. maj 2012

Halve sole

Jeg havde egentlig ambitioner om at få syet nogle puder i går, men på grund af feber og forkølelse, blev det ikke til så meget tid foran symaskinen - i stedet tilbragte jeg en hel del tid i sengen og på sofaen - øv! Det føler man bare er spild af tid.

Det blev dog til to nederdele i str. lille lækker Carla og den ene får I også at se i aktion. Stoffet er noget dejligt 70´er-sengetøj, som jeg synes har nogle meget fine prints.

Her holder hele familien fri og i morgen står den på brunch med gode venner, og det glæder jeg mig til.



3 kommentarer:

  1. Super fine nederdele! Og fin blog!

    Jeg kan ikke få lov til at melde mig som fast læser, men jeg bliver hængende alligevel, for her er vildt fine ting.

    SvarSlet
  2. Mange tak og bliv endelig hængende:-) Underligt at du ikke kan melde dig som fast læser - ved du hvorfor? Jeg er jo fuldstændig urutineret til det her blog-noget, så gode råd modtages gerne.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Nu fik jeg lov, og du er selvfølgelig puttet på min blogroll.

    SvarSlet