onsdag den 23. maj 2012

Masser af hjerter

Jeg er i gang med bunken af ufærdige projekter...jeg er snart igennem den....til gengæld har jeg en to do-liste så laaaaaaaaaaaaaaaaaang, men det vil jeg tage mig af efterfølgende.

Idag fik jeg syet disse bukser færdig til Carla. De er for store så det hastede jo som sådan ikke, men det er nu meget rart at gøre tingene færdige, så man med god samvittighed kan kaste sig over det næste.

Jeg har syet løbegangen forneden med to syninger, da jeg synes det giver en fin effekt på pige-bukser, at løbegangen er en centimeter oppe.

7 kommentarer:

  1. Du er da irriterende produktiv :) - jeg blir helt forpustet og får enormt stress over at jeg ikke får syet noget...

    SvarSlet
  2. tænker det samme som Kathrine :)

    SvarSlet
  3. Rolig rolig:-) Min barsel er slut den 1. juni, så jeg giver den fuld gas lige nu, så jeg ikke har alt for mange hængepartier til den tid;-)

    SvarSlet
  4. hvor ser det fint ud, jeg kan se at du også har hang til lister, jeg har sådan et love/hate forhold til mine, de bliver altid belastende lange, men de er dejlige at have fordi man så ved hvad man skal lave og fordi de giver det der puf der skal til for at komme igang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker lister - de giver overblik og det er en fornøjelse, når man kan strege på dem:-)

      Slet
  5. Sød detalje med løbegangen forneden. Det må jeg prøve :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg har efterhånden lavet det på en del bukser og synes det er en meget fin afslutning.
      K.h.
      Christina

      Slet