fredag den 18. maj 2012

Fund i butikker og fund under sengen

Det er ret begrænset hvor kreativ jeg har været i dag....jeg har betrukket 4 knapper (det er første gang og jeg er helt tilfreds med resultatet), jeg har sat elastik i løbegangen på to kjoler, klippet stof til en pude og en nederdel til mig selv.

Til gengæld har jeg hygget rigtig meget med familien og vi har fået lækre vafler - det er faktisk flere år siden vi har fået det, og det er da helt klart en fejl, for det er både hyggeligt og smager godt, så vi gentager snart succesen.



Udover det så fandt jeg noget fint under vores seng - tænk at man har noget spændende liggende dér! Et flonellagen med fine blomster - det er desværre ret slidt i farverne, men jeg tror nu alligevel at jeg kan finde på noget at bruge det til....hvor jeg bare ærgrer mig over alt det fine gamle sengetøj min mor har smidt ud!



Som jeg har nævnt, kan jeg rigtig godt lide at shoppe - det behøver ikke at være dyrt (men det kan det godt være), så her er nogle af de ting, jeg har købt den sidste uges tid


#1 Elefantknage til Carlas værelse, købt på Trendsales
#2 viskestykker i fine farver, købt i Netto
#3 lys købt i Søstrene Grene (cupcake-lysene er brugt da vi fejrede bamses fødselsdag forleden:-))
#4+5+6 den sjoveste kost med fejebakke fra Fakta, som skal bo i vores dejlige sommerhus i Sverige
#7 Smykkeskrin fra Tiger - indtil videre står det til pynt på Carlas amagerhylde
#8 Strikket nålepude fra Netto
#9 To natdragter fra en lokal tøjbutik - fine farver og mønstre og så koster de kun kr. 75 pr. stk.

I morgen får vi gæster, men jeg regner med at komme videre med mit pude-projekt - jeg frygter nu lynlåsen, men jeg SKAL lære det.

2 kommentarer:

  1. Lige præcis de to viskestykker har jeg også. Så skønne farver! :-)

    SvarSlet
  2. Det synes jeg nemlig også - de har også haft nogle fine karklude og dem har jeg også købt.

    SvarSlet