onsdag den 16. maj 2012

Al begyndelse er svær....

men jeg synes da, at det har været en okay start. Jeg må sige at det er langt mere hyggeligt at blogge end jeg overhovedet havde turde håbe på, så det her kunne godt gå hen at blive stærkt vanedannende.

Og 7 læsere på 8 dage, synes jeg man skal være rigtig godt tilfreds med, når jeg ikke kendte en eneste blogger i forvejen - det kunne være jeg skulle finde på en giveaway, hvis jeg efter en måned har 20 læsere, (om end det virker lidt urealistisk).....måske lidt stof eller noget andet håndarbejdsrelateret.....uanset hvor mange læsere her er, er jeg ihvertfald rigtig glad for de 7 jeg har, så mange tak for det.

2 kommentarer:

  1. Jeg er også lige startet :) og nyder i fulde drag din kreativitet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak for din søde kommentar - det er jeg rigtig glad for.
      K.h.
      Christina

      Slet