tirsdag den 15. maj 2012

Heldig på en tirsdag

Idag har bare været en rigtig god dag; jeg har nået at sy lidt (ikke noget der blev færdigt, men vi nærmer os), jeg har været i den lokale genbrug og fandt en virkelig fin gyngehest til Carla og hun er allerede helt pjattet med den - hun forstår ikke konceptet og bliver ved med at stå op i den, men pyt, så længe hun synes det er sjovt. Desuden fandt jeg to fine pudebetræk, som jeg garanteret kan bruge til noget på et tidspunkt.




Her til aften har Emil og jeg lavet sunde is (i det mindste sundere end så meget andet;-))....det vil sige frosne bananer overtrukket med mørk chokolade og drysset med krymmel og kokosmel - i morgen skal de testes og jeg håber de bliver et hit! Fine ser de ihvertfald ud.

4 kommentarer:

  1. Ligner en rigtig god dag - fine ting du fandt i genbrugen, så heldig er jeg desværre aldrig.

    Banan-is kan jeg huske fra jeg var barn, måske de skulle prøves igen ;o).

    Tak for kommentaren inde hos mig, så fandt jeg frem til dig. Glæder mig til at følge med fremover.

    Rigtig god onsdag - den er nu ikke så "slem" når man kan se frem til et par fridage ;o).

    SvarSlet
  2. Hej Pia,
    normalt synes jeg heller ikke jeg er helt så heldig i genbrugen, men jeg er vist inde i en stime:-)
    Også god onsdag til dig. Jeg overvejer at tage i stof og stil og købe stof til sådan nogle puder, som du laver.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Hej Christina

    Jeg kunne se, at du havde været forbi min blog:-) Jeg har også meldt mig under dine faner. Fine køb, du har fået gjort dig og lækre ting du laver!

    Kh Stine

    SvarSlet
  4. Hej Stine,
    mange tak og hyggeligt at du vil følge med her.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet