mandag den 21. maj 2012

Sengetøj fra flere generationer

Jeg synes man kan få så meget fint sengetøj, men jeg synes virkelig også, der er noget særligt ved det sengetøj, der har en historie....som for eksempel de gule elefanter som min bror og jeg har ligget i. Det blomstrede ved siden af har min mormor syet til min bror, da han var baby, det øverste til venstre er fra Sebra (og altså helt nyt) og var en dåbsgave til Carla fra nogle gode venner - synes der er lidt retro over det fine print. De tre hvide sæt er meget gamle og syet af min mormor, og jeg synes det er så fantastisk fint med det hæklede mellemværk - 3 forskellige slags. Forneden er der broderet monogram - det er der stil over:-)



Jeg har også selv syet lidt sengetøj til Carla, men dem får I at se en anden dag.

3 kommentarer:

  1. Det med elefantens er jo så fint- og næsten magen til det xo ein ding har syet bluse af :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er det - Men mit er bare det gamle - Line har fået det andet genoptrykt. NT kunne tjene en formue på at sælge det i metermål, tror jeg:-)

    SvarSlet
  3. Enig - jeg har set det på flere blog's efterhånden, også Lullaby har lige vist noget sengetøj hun har syet i den blå version - kunne altså godt tænke mig at få fat i noget af det, det ville være så fint som en del af betrækket til min søns sommer-voksi

    SvarSlet