lørdag den 19. maj 2012

En dejlig overraskelse

Nogle gange bliver man så glad og overrasket over hvor betænksomme nogle mennesker er. Det oplevede jeg forleden, da min mor kom på besøg og havde en gave med til mig (eller det er jo faktisk til Carla, men det er mig der jubler over gaven lige nu). Gaven var nemlig ikke fra min mor - den var fra en dame, som jeg aldrig har mødt....nemlig min mors besøgsvært. Min mor har i et stykke tid været besøgsven hos en ældre dame, der bor på et plejehjem. Denne dame følger naturligvis med i min mors liv på sidelinien, da de to taler om mange ting, og derfor har hun også fulgt med i min graviditet, da jeg ventede Carla....hun har strikket små sko, huer, trøje og vanter til Carla, og jeg bliver så glad hver gang. men denne gang havde hun købt en strikket kjole til Carla og det synes jeg er så sødt af hende....at hun tænker på os, selvom hun aldrig har mødt os.

Kjolen er købt på plejehjemmet i det de kalder terapien - det er beboerne, der laver håndarbejde, som man så kan købe meget billigt.

 Kjolen er noget så fin, og jeg glæder mig til at se Carla i den.


3 kommentarer:

  1. Skøn kjole og sikke en dejlig tanke fra damen :)
    /Liv

    SvarSlet
  2. Det synes jeg nemlig også. Meget betænksomt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig tanke!:) og hvor er jeg vild med kjolen - farven er virkelig fin!:):)

    SvarSlet