onsdag den 30. maj 2012

Se min kjole, den har mange farver...

Jeg har tidligere vist en del af mine ure og en del af mine tasker. Men man kan som bekendt ikke klare sig KUN med tilbehør, så der skal en del kjoler til, for at have noget der passer til taskerne - okay, jeg kan godt høre, at det lyder som en dårlig undskyldning.

Jeg kan lige så godt indrømme det - jeg ELSKER kjoler, og har svært ved at begrænse mig, så her kan I se 80 af mine kjoler - jeg har valgt at udelade dem, jeg har i flere farver, og en del af de sorte er heller ikke med, da de ikke gør sig så godt på billeder.








12 kommentarer:

  1. Hej Christina!
    Ohh, sikke mange og flotte kjoler du har! :) Det er dejligt at se, at det er flere end jeg selv, der samler på fine sager ;)

    Jeg har tilmeldt mig og linket til din fine Give away, inde på min blog, og har selv (endelig) nu skudt igang min aller første Give away inde på min blog! :) Du er naturligvis velkommen til at kigge forbi (gode vinderchanser med 21 følgere ;) Min lille stof-biks er også stablet på benene, og så er vi stille og rolig igang :)

    Håber du nyder det dejlige sommervejr, der endelig er kommet!

    Smil fra Marthe, Norge :)

    SvarSlet
  2. Hej Marthe,
    Tak:-)
    jeg skal helt sikkert ind og lure i din stof-biks og skal da også være med på Give-away - kigger på det i aften.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Sikke mange skønheder - må man gerne være misundelig? Bare lidt ;D Wauw altså, gid bare en tiendedel af dem hang inde i mit skab :)

    Jeg skulle netop ind for at hente billede og linkadresse til din fine give-away, så jeg kan få smidt link ind på min side - meldte mig til give away'en i morges fra mobilen :) men blev da lige helt afledt af alle de skønne kjoler, sikke en samling :)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina,
      ja, det må man helt sikkert:-) Godt at høre med hensyn til min giveaway - dejligt at du vil være med.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hvor er der mange laekre. Sig mig hvor mange km2 klaedeskab har du???:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Slet ikke nok;-) Vi bor i et rigtigt 80´er hus = der er en sauna, som er lavet om til garderobe. Det hjælper selvfølgelig på det, men jeg kunne godt bruge lidt mere plads.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Ha ha - jeg har også den beige kjole med røde og brune æbler fra Nümph - det er en af mine favoritkjoler... elsker den bare (selv om jeg ikke har testet om brystpartiet kan skrue sig i den efter at have født.... Jeg håber det kan!!!)

    Jeg har skilt mig af med mange af mine kjoler, for at få lidt mere luft i klædeskabet... Men er også vildt glad for kjoler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt sikkert også en af mine favoritter....ligesom dig har jeg dog heller ikke fået testet den efter jeg har fået Carla.

      Jeg sorterer også ud et par gange om året, men der kommer jo så også nye til:-) Og jeg ER bare kjolepige. Synes det er meget sjovere at købe kjoler end bukser.

      Slet
  6. Hold nu op, hvor er der mange! De må fylde lidt i skabet!;):)
    Lækkert med så stort et udvalg:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kjoler er helt sikkert det jeg har mest af i garderoben....og kom også til at købe tre mere i fredags - ups! Ja, det er nemlig lækkert med et stort udvalg.

      Slet
  7. Jeg kan godt huske det her indlæg... nu tænker jeg bare: Hvordan orkede du at hive dem alle ud af skabet og fotografere dem? Jeg gør kun den slags hvis noget skal sælges, men nu har du selvfølgelig billederne klar hvis du en dag vil af med nogen ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tog måske samlet 1,5 time....jeg har walk-in-closet så de var nemme lige at hænge på skabet - tage et billede og hænge på plads igen, så det synes jeg var til at overkomme og så genopdagede jeg også kjoler jeg havde glemt jeg havde:-)
      K.h.
      Christina

      Slet