fredag den 29. marts 2013

Velour med stjerner på

ENDNU en succes og denne gang er de endnu bedre end første forsøg! Jeg er temmelig pjattet med min overlocker, og de her bukser er virkelig fine indvendig -  det er jeg jo slet ikke vant til - nu skal der virkelig gang i stakken af jersey og velour, og når det først er klippet, tager det jo nærmest ingen tid at sy.

Disse har blot fået en løbegang forneden i stedet for ribkant - blot for variationens skyld.

Stoffet er fra Stof & Stil og mønstret er minikreas ballonbukser - dog med en lavere rib-linning.


13 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :)
    Jeg må os se at blive gode venner med min overlocker - blev bare så sur på den sidst da tråden blev ved med at drille!!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Hvor er de dog fine. Må ønske mig en overlocker, selvom min symaskine kan sy "noget der minder om".

    SvarSlet
  3. Det er SKØNT med en overlocker - særligt at få skåret kanterne til er vidunderligt :-) Og fine fine bukser, Christina!
    Kh

    SvarSlet
  4. Jeg må vidst snart få prøvet den overlocker som jeg har haft lånt et år. Jeg har ikke taget mig sammen til at finde ud af den endnu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fine bukser i øvrigt ;-) god ide med den lave rib

      Slet
  5. Hvor er de bare super fine :-)

    SvarSlet
  6. De er så fine - jeg er lidt vild med det stof også :0)

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare kaere. Min overlocker staar for tiden i et hjoerne, for jeg har ikke plads til at have den fremme suk.

    SvarSlet
  8. Selv om jeg nå har hoppet i det og syr i elastiske stoffer med min vanlige maskin, så frister det stadig med overlocker. Dine barneklær ser flotte ut :)

    SvarSlet
  9. Skønne. Tusind tak for pakken smukke

    SvarSlet
  10. Sikke fine bukser og ja... det bliver bare så lækkert indvendigt med en overlocker.

    Kh Mette

    SvarSlet
  11. Øj, de ser lækre ud - jeg overvejer faktisk et par mega afslapper'n velourbukser til mig selv (det skyldes nok påskeferien og dermed en pludselig mangel på comfy sofatøj ;-)).
    God påske til jer!
    Kh. Trine

    SvarSlet
  12. Tak for jeres søde kommentarer - selvom jeg ikke får svaret er de læste og varmer rigtig meget.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet