lørdag den 9. marts 2013

Gaver fra blogland

Ih hvor føler jeg mig heldig og forkælet! Fornylig sendte jeg en lille hilsen til Susanne - sådan bare fordi. Og i går havde posten så været forbi med en fantastisk takke-gave fra Susanne og hendes søde piger - jamen altså - jeg blev da helt overvældet! Pakken var fyldt med kreative ting og andre lækkerier, og jeg var altså ikke den eneste, der jublede over pakkens indhold - begge børnene var ellevilde, og vi måtte sådan sidde og forhandle lidt om, hvem der skal have hvilke ting - Emil og jeg forhandler videre om rettighederne til de fine papirklip og ophæng:-). Tasken var også et kæmpe hit, så jeg nåede ikke at tage billede af den, før Carla havde taget den i brug - derfor er den fyldt med krummer.

Prøv nu lige at se billederne af løven og hvalen - jeg er vild med dem, og de skal helt sikkert rammes ind. Og armbåndet kom på i går - det passede perfekt til min mintgrønne kjole.

Kære Susanne - mange tak for den dejlige gave. Som Emil udbrød: "I må godt nok have haft travlt" og jeg kan kun give ham ret. Hvor er blogland et fantastisk sted.






12 kommentarer:

  1. Ihh dog tillykke. Ja blogland bringer det bedste frem i folk (for det meste) :-)
    KH Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. det er helt klart også min opfattelse:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. IIh, sikke nogle fine sager - kan godt forstå det var svært at fordele :-D Søde, søde collager med hval og løve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er SÅ flotte - jeg glæder mig til at få hængt dem op.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Det er bare så skønt at modtage gaver...og lige så skønt at sende en afsted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig - begge dele er dejligt. Man bliver så glad.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hvor er du sød, Christina. Jeg er glad for, at gaven er blevet taget så godt imod :-) Jeg blev jo simpelthen så glad for det fine barnevognstæppe, og det er dejligt at give en smule igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. "en smule" er vist en underdrivelse:-) - det er virkelig en flot gave og vi blev alle meget glade - det var rigtig sødt og betænksomt af dig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Så gøy å få så mange fine gaver :) Det er fint å blogge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fint at blogge - du har ret. Og så hyggeligt at få sådan en fin og personlig gave.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Ej for nogle skønne sager!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja virkelig! Det var en rigtig dejlig overraskelse.
      K.h.
      Christina

      Slet