torsdag den 28. marts 2013

Iphone sleeve med koral detaljer og lidt øv

Endnu et sleeve (og foreløbig det sidste). Dette skal gives væk. Jeg har forsøgt at lave det lidt anderledes, så det er kun quiltet den ene vej - jeg havde en idé om at lave forskellig afstand imellem syningerne, men kunne se at det ikke ville fungere på grund af mønstret på stoffet, men det skal afprøves en anden gang. Jeg synes de koralfarvede syninger giver en meget fin kontrast til det sort/hvide.

Igen har jeg brugt Libbies fine DIY.

Nå men vi burde jo sidde i sommerhuset i Sverige lige nu - det gør vi så ikke, for vi kunne nemlig konstatere at der var sprunget et vandrør i badeværelset (ingen vandskade, da vi havde lukket for vandet), og vi kan først få en vvs-mand i næste uge - argh.....hvor er det bare surt! Nu fylder vi påsken med besøg hos gode venner, god mad og vin og masser af familiehygge, så vi skal nok få en dejlig ferie alligevel.



11 kommentarer:

  1. Øv at I ikke er kommet afsted til Sverige, men hvor er det da heldigt at der var luket for vandet!

    Rigtig fine Iphone sleeve. Jeg har også lavet et par stykker med en koralfarvet syning på et par mørke sleeve. Det giver en super effekt!

    God Påske

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Meget lækre, jeg har dog ikke selv fundet ud af at bruge disse sleeves, mobilen kommer bare ned i tasken...måske jeg skal øve mig lidt?
    Øv med Sveriges turen, jeg håber dagen og påsken bliver dejlig alligevel.
    kh.
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih Karen - jeg er desværre ligesom dig og smider bare telefonen ned i tasken, men det kan jeg godt se at jeg ikke burde:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Øv hvor ærgerligt, jeg håber i får en god påske alligevel. Flotte covers :)

    SvarSlet
  4. Ihh hvor surt med sommerhuset - Men godt I har fundet på noget andet at lave :0)

    SvarSlet
  5. Ih hvor træls, når man nu lige havde regnet med noget andet.
    Håber at i alligevel får en dejlig påske blandt venner og rigtig god vin..

    SvarSlet
  6. Beautiful! Have a great Easter :) xo

    SvarSlet
  7. Skønt sleeve!
    Øv i ikke kom afsted i sommerhus. :( Jeg håber i får en hyggelig påske alligevel. :)

    SvarSlet
  8. Øv med vandrøret :-(
    Men sikke nogle fine sleeves

    SvarSlet
  9. Øv øv med vandrøret.. men super søde sleever, min farvorit er den med stjernerne.

    Mona

    SvarSlet
  10. Tak for jeres kommentarer - vi havde trods alt en rigtig dejlig påske. En virkelig god ferie men masser af familiehygge, så det blev en god medn anderledes ferie.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet