torsdag den 14. marts 2013

Oops!...I did it again!

Og jeg har shoppet lidt mere......nedenstående er en blanding af køb hos Didde-Louise (god kvalitet til fine priser - shop igennem;-)) og køb på trendsales. De tre øverste er fra trendsales - det med de røde bamser er flonel, og jeg forestiller mig, at det skal bruges som bagside på et tæppe.





Og her mine indkøb fra Didde-Louise.




Nedenstående er også købt på trendsales - jeg synes det ligner noget fra 70´erne, men jeg er ikke sikker - kender I dette print? Jeg har set noget lignende i lyseblå, men printet er lidt anderledes.


Og så har jeg været i stof & stil og hamstre - der blev også købt lidt basisstof, rib, lynlåse, bånd, mønster og sytråd. De tre første er jersey og de to sidste er velour.








13 kommentarer:

  1. Sikke mange lækre stoffer- den med de syv små dværge har jeg som junior sengetøj til Frederikke- har simpelthen ikke nænnet at klippe i det, for hun er helt vild med det:-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har heldigvis et andet stykke med de syv små dværge så indtil videre bliver der hellere ikke klippet i dette sæt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Svar
    1. Jeg måtte også bare have det med hjem:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hvor er det med de 7 små dværge skønt!!! (det er de andre stoffer også)

    Det stof du spørger til er med en tysk udgave af Ole Lukøje fra 70'erne af... Vældig sødt! Jeg har været ved at købe noget af det flere gange...

    Der er mange af de stoffer der godt måtte flytte hjem til mig *suk*

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik et stykke af Anja (Boselade) med de syv små dværge og blev helt forelsket i det, så glæden var stor da jeg fandt et helt sæt på TS. Tak for info vedr. Ole Lukøje - jeg var i tvivl om det var det, da jeg synes printet er en smule anderledes end den blå version jeg tidligere har set.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Sikke gode køb. Jeg er også vild med de 7 små dværge.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke rigtig begrænse mig, men nu skal der lige holdes pause fra at shoppe (nyt) stof. Genbrug tæller ikke;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Ha, you just cant have too much fabric! :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. That is exactly how I feel but I don´t have room for anymore:-)

      Slet
  6. Sådan kan det jo gå....... hi...hi...

    Skønne sager du har købt!
    Hilsen Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde ikke set det med de syv små dværge før jeg fik det af dig, men så måtte jeg simpelthen eje mere af det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Jeg tror jeg har mere på lager - så hvis du kommer til at mangle, så sig til :-)

      Slet