søndag den 3. marts 2013

Det skæve hus på landet

Jeg har haft et lille bitte søndagsprojekt; jeg har lavet min egen version af en huspude. Efter at have luret på pinterest, hvor jeg faldt for disse, tænkte jeg at jeg selv måtte i gang med at forsøge mig og nu har jeg lavet en nem version og så kan jeg jo altid avancere:-) Jeg skal helt sikkert prøve at lave sådan nogle som på pinterest - tror Carla ville elske at have sin egen lille landsby på sofaen.

Mit hus har samme bagside som forside dog med et ekstra vindue i stedet for døren. Jeg har allerede klippet et til.




32 kommentarer:

  1. Hvor fint - det lyser flot op i sofaen og jeg tror bestemt også Carla vil synes om at have en hel lille by i sofaen ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har endnu ikke fået klippet flere, så lige nu står det lidt ensomt, men det er da hyggeligt:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hvor er den sød :)
    Har du selv syet aben?
    God søndag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Nej, desværre kan jeg ikke tage æren for aben - den er købt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Den er super fin! Sød pude til børneværelset :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elena - der skal laves en mere i weekenden.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hvor er det bare fint!! Dygtige dig:) Ja, ligesom Sabrina må jeg også lige høre om aben - den er da for skøn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Niksen - desværre har jeg ikke selv lavet aben, men jeg overvejer at prøve at lave et mønster på en - det må da være til at gennemskue. Hør lige hvor optimistisk jeg er;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Oh I love the house!!! And I spot one of my favorite Graziela fabrics ;) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Susi - I also have the red Graziela hearts - they are so pretty.

      Slet
  6. Svar
    1. Mange tak - det er jeg glad for du synes.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Det er simpelthen så fint! : D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna - glæder mig til at lave flere varianter.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Hvor er det et fint lille hus, du har fået kreeret - og jeg glæder mig til at se resten af landsbyen ;-)

    KH
    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Der går helt sport i at variere dem - det bliver et hyggeligt projekt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Hvor er det fint :) Jeg har i øvrigt fået din mail, skriver lige når jeg har sendt pakken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt - det haster jo ikke. Jeg er bare glad for at jeg har vundet:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Flot hus, har også overvejet om vi skulle have et par stykker herhjemme ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg da I skal - du må i gang, hvis du kan løsrive dig fra alt dit fine jersey:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Hvor er det et sødt hus :-) Skøn idé :-)
    Aben er også skøn - mon den også er hjemmelavet? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gid den var, men jeg har kigget på den MANGE gange og tænkt at det må jeg da også kunne gøre;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  12. Det er så fint :) glæder mig til at se det næste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mette - tror det skal være et tårn eller sådan noget - bare for at gøre det lidt anderledes.
      K.h.
      Christina

      Slet
  13. Sikke en sjov idé! : )

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare fint! Tror Otto skal have et par stykker, når hans værelse langt om længe bliver klart :) God mandag!
    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. God idé! Det er da lige noget der pifter et børneværelse op.
      K.h.
      Christina

      Slet
  15. Hvor er den bare sød

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - der er plads til forbedring, men det er en okay start.
      K.h.
      Christina

      Slet