torsdag den 21. marts 2013

Fem på stribe

Så har jeg været i gang med det fine "pige-stof" fra Stof & Stil igen - fem små piger er det blevet til. Denne gang har jeg lavet dem lidt anderledes end den første jeg lavede - den havde både pigestof på for- og bagside, men jeg kunne bedre lide Maikens version, som jeg nu har lavet en discount-version af:-)



Noget helt andet - hvordan kan jeg se HVEM der følger mig på bloglovin? Når jeg logger på bloglovin kan jeg godt se nogle af dem der følger mig (de 20 øverste), men hvad med resten? Man kan vel se det et sted, så kan I forklare mig hvor?

Og så kan jeg fortælle at der er endnu en giveaway på vej, så følg med på søndag - jeg glæder mig til at dele det med jer!

20 kommentarer:

  1. De ble søte - en god idé å bare ha på en side også :)

    SvarSlet
  2. De er også søde i den udgave synes jeg...

    Jeg har ingen anelse hvad angår bloglovin - Men jeg ville også godt vide det

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Det virker som om de arbejder på det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Åhr hvor er de fine!!!
    Jeg er lost i bloglovin, øv syns det er bøvlet og nu kan man også "like" et indlæg(?) but why tænker jeg????!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha - jeg så også det dér med at "like" - ja, vi skal nok bare lige vænne os til det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Jeg følger spændt dine kommentarer, for jeg skrev til bloglovin og spurgte og de sagde bare at jeg kun kunne se dem som fulgte med offentligt....hm. (men jeg har ihvertfald ført ig over til bloglovin også:-)) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen- jeg ha nu været i kontakt med boglovin nogle gange for jeg kunne ikke forstå at der skulle være så mange som ikke var offentlige følgere når nu de var offentloge på google reader. Pigen jeg har skrevet med har været nødt til at gå videre med det, og hun fik at vide af en af dem der er ansvarig for profiler, at pga at det først ige er blevet lavet sådan at man kan se profiler på hvem der følger ens blog, så er et det lige nu kun de 20 nyeste følgere, du kan se. Men han arbejder på, at man skal kunne se dem alle i nærmeste fremtid:-)

      Slet
    2. Hvor er du god Heidi! fedt at de arbejder på at løse det. Jeg tænkte godt nok også at det var lidt underligt at der altid kun var 20 der fulgte mig offentligt men man ved jo aldrig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Lige det har jeg også undret mig over. Hvorfor kan man kun se de øverste 20.
    Latterligt irriterende..

    Og super fine dukker i øvrigt..

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er da irriterende men godt at de arbejder på at løse det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Hvor er det nogle fine dukkebørn :-) Jeg er helt vild med dem!
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line. Jeg synes også stoffet er så fint og der findes også noget andet pigestof fra Stof og stil i en mindre udgave, men det var desværre udsolgt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Hvor er de bare fine - flot lavet.

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare lækre Christina : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Liv - jeg er pjattet med det stof.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Så herlige, de er. God ide ;o)
    Jeg kan også kun se de første og har ingene anelse om hvordan man kan komme til at se resten ...
    Underligt !

    SvarSlet