mandag den 4. marts 2013

7+8+9/52 og søskendekærlighed

Så er der igen gået 3 uger - synes det er hyggeligt at sidde og finde billeder til denne "blogleg".

Lige nu sidder jeg og glæder mig over hvor stor fornøjelse vores to børn har af hinanden. Jeg havde lidt forestillet mig at aldersforskellen på mere end 4 år, kunne blive en udfordring i den henseende, men de elsker hinanden så højt, og Emil er fantastisk til at lege med Carla. Det er lige før jeg bobler over af lykke i mit hjerte, når jeg ser de to sammen.





6 kommentarer:

  1. Sikke skønne billeder. Emil og Carla har samme aldersforskel som Hans og Bodil har - Hans er dog ikke helt så fan af Bodil, som det lader til Emil er med Carla. Det bliver dog bedre, men det kniber af og til... Der er dog perioder, hvor mit hjerte også smelter og perioder, hvor Hans må overgive sig og sige "nå, hvor er Bodil sød" - og SÅ smelter jeg;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan virkelig godt forstå at du smelter når Hans siger sådan. Selvfølgelig kan de blive irriterede på hinanden og det skal der også være plads til.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Mine børn er der 10½ år imellem - og de elsker hinanden højt (også selv om Marcus kan blive lidt irriteret over at Alba roder i hendes sager)... Men når de leger med hinanden, det gør mig så lykkelig at se på!

    Så der er også gode ting ved aldersspring :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at de også har glæde af hinanden trods aldersforskellen - så bliver man som mor nemlig lykkelig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Skønne billeder og skønne børn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette - jeg værdsætter mine dejlige unger.
      K.h.
      Christina

      Slet