mandag den 4. marts 2013

Påskeshopping og påskeforberedelser

I fredags var jeg et smut forbi den lokale genbrug og der fik jeg hurtigt skrabet "lidt" påske-pynt sammen. Det ser måske lidt voldsomt ud, men noget af det skal flytte i sommerhuset i Sverige, da vi altid tilbringer en del af påsken dér. Man kan jo også bedre hamstre, når man handler i genbrug; jeg købte 4 poser med blandet pynt - hver pose kostede kr. 5. Meget af pynten går igen andre steder i blogland, men det bliver den jo ikke ringere af:-)







Desuden fik Emil og jeg klippet lidt gækkebreve i går - det er godt nok længe siden jeg har gjort det, men det var virkelig hyggeligt.


Vi blev ikke helt færdige med påske-forberedelserne, men der er jo heldigvis også lidt tid endnu. Jeg har f.eks. printet disse, og tror det vil se rigtig fint ud på en gren.


15 kommentarer:

  1. SÅ fint :-) Hønsene er bare kære, alle kyllingerne er virkelig påskede og harerne er virkelig fine.

    Og nej. Til de priser kan man ikke andet end at hamstre.

    SvarSlet
  2. Sikke fint påskepynt. Især de tre harer øverst er da skønne.

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint, jeg tror også at jeg snart vil bruge en dag på at besøge de lokale genbrugser og se hvad der gemmer sig af fine ting :-) ha en dejlig aften.

    SvarSlet
  4. The old fashioned easter decorations still are the best arent they?! I spotted glitter eggs in a shop today - they looked almost like Christmas balls...weird!

    SvarSlet
  5. Ihh så mange fine ting du har! Vi har også dyrket påskeforberedelserne i weekenden. Glæder mig til at vi skal klippe gækkebreve, det er hyggeligt:0) Ha' en dejlig uge Christina. Kh. Louise

    SvarSlet
  6. Århh hvor fint. Harerne er især skønne, og de malede æg minder mig total meget om min barndom! KH Maria,

    SvarSlet
  7. Sikke en masse fint påskepynt du har fået samlet! :)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle skønne harer. Jeg har også været ved at kigge min pose igennem fra sidste år- der skal nok lige lidt nyt til:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  9. Elsker træ-påskepynt. Var forbi vores genbrug i fredags, men der var kun plastik :o(

    SvarSlet
  10. De malede trææg minder mig om min barndom, men tror stadig min mor har dem derhjemme i hendes påskekasse :)

    SvarSlet
  11. Lækkert med påskepynt - synes bestemt det er lækre ting du har hamstret. Her pynter vi faktisk ikke til påske. Kun hvis banditterne kommer hjem med et eller andet de har lavet... : ) men hyggeligt ser det ud! : )

    SvarSlet
  12. Det er nogle fin ting, skel vist også ind og printe de fine æg og harer.

    SvarSlet
  13. Det er nogle fin ting, skel vist også ind og printe de fine æg og harer.

    SvarSlet
  14. Wow, jeg tror da jeg skal en tur i genbrugen for at kigge på påskepynt! Sikke mange skønne ting du har fundet!:-) Gækkebrevene må vi også igang med.. :-)

    SvarSlet
  15. Bedre sent end aldrig, men mange tak for jeres kommentarer (jeg værdsætter dem selvom jeg først svarer nu:-)). Vi har egentlig ikke tidligere pyntet op til Påske, men Emil er begyndt at gå op i det, så nu skal der laves om på det.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet