mandag den 11. marts 2013

Endnu en ballonnederdel

Nu hvor det er så nemt med sådan en ballonnederdel, så måtte jeg lige lave en mere til Carla - denne er syet af et halvt pudebetræk fra IKEA. Jeg synes at farverne er så fine og forårsagtige. IKEA har også andet sengetøj samt fleecetæpper i de samme farver for tiden, så jeg var lige ved at gå shop-amok, men beherskede mig. Foeret er et dynebetræk fra genbrugen.

Nu vi taler shopping - det dér forbrugsfri februar var ikke godt for mig......efter en hel måned uden shopping er jeg gået fuldstændig i den modsatte grøft, og hver gang undskylder jeg det med, at jeg jo ikke købte noget i februar....det bliver vist en dyr marts!

Og så kan jeg se at jeg har rundet 400 læsere (inkl. dem der følger mig via bloglovin) - det havde jeg jo aldrig forestillet mig - 1000 tak til jer der følger med....det er jeres fortjeneste, at jeg synes det er så sjovt at blogge - jeg håber I bliver hængende.




19 kommentarer:

  1. Hvor er den fin.
    Jeg har også syet en ballonnederdel i weekenden. Der skal lige tages billeder og så kommer den på bloggen. Har brugt din (meget nemme og overskuelige) opskrift. Du skal selvfølgelig nok få et link med på vejen.
    Og tillykke med de 400. Du har altså også en fantastisk dejlig blog.

    SvarSlet
  2. Hæ hæ.. og så har jeg ikke engang selv været fast læser.
    Sjovt, når man tanker på hvor tit jeg er inde på din blog. Den "misser" er der selvfølgelig rettet op på nu..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du sød Louise! Tak for de pæne ord. Hihi - kender godt det dér med at man følger med på en blog og så er man faktisk ikke registreret læser. Det gør nu heller ikke noget:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hvor er den fed, total forårsagtig, jo Carla kan bestemt godt være med til #festligmandag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan hun - og nu er det vel festlig mandag igen:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Den er super fin :) Tillykke med det fine tal!

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Tak - hun er altså så kær i ballonnederdel, så der måtte endnu en til samlingen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Hvor er den skøn.
    Og sikke da nogle fantastiske farver :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også farverne er så fine - jeg bliver muligvis nødt til at købe det fleecetæppe de har i de samme farver:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. den er altså bare rigtig skøn og sommeragtig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sandra - så skal vi bare have noget bedre vejr:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. You are really tempting me to make one, too! :)

    SvarSlet
  9. Skøn nederdel og virkelig skøn farve :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette - jeg måtte virkelig også tage mig sammen for ikke at købe de andre ting de havde i samme farver.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Skønne farver. Man bliver i helt godt humør når man kigger på den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er i hvert fald knald på farverne, men det må der jo også gerne være:-)
      K.h.
      Christina

      Slet