lørdag den 30. marts 2013

I rammer

Jeg viste tidligere den fine pakke jeg fik fra Susanne og nu er billederne blevet rammet ind - de er endnu ikke hængt op, da jeg overvejer om de måske skal med i sommerhuset, og det tror jeg nu nok det ender med.

Desuden fandt jeg det nederste print (gratis) på denne side - nu er printet hængt op i vores bryggers - det kedeligste og mest umulige rum i vores hus....det er nærmest på størrelse med et gæstetoilet, og der er så mast et fyr, en vask, vaskemaskine, tørretumbler og lidt opbevaring ind - ikke et kønt syn...slet ikke når det er det originale fra 1981, men det har trods alt ikke topprioritet og får lov at se sådan ud et par år endnu.



8 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :)
    God påskedag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina - jeg er også rigtig glad for dem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Løven er da rigtig kær! ;o).

    Det nederste print burde også hænges op herhjemme. Manden og jeg havde lægge-tøj-sammen aften i går...gab! Hvornår lærer vi at tage det i påløbet inden det bliver til en timelang beskæftigelse ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - her ved jeg ikke hvad der skal til for at Casper deltager i den slags....han hænger det gerne op, men den del med at lægge det sammen, ligger udelukkende hos mig:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Så fine... Jeg tror også det nederste ville være meget passende herhjemme

    SvarSlet
    Svar
    1. Det passer nok ind mange steder, men lad os glæde os over at vores hjem ikke KUN er fyldt med vasketøj;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Tak for linket til det fine print... Fandt via linket også andre... Vi trænger til lidt nyt og sjovt på væggene her, og det var da lige hvad vi kunne bruge... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at du kunne bruge det - utroligt hvad man kan finde på nettet:-)
      K.h.
      Christina

      Slet