onsdag den 6. marts 2013

Giveaway i samarbejde med Stof og Stuff

Så er det på tide at sætte gang i en giveaway igen. Og denne her er ekstra lækker, for jeg er nemlig så heldig at Stof og Stuff gerne vil sponsere denne giveaway.

I kan vinde tre gange en halv meter af de helt nye og virkelig flotte stoffer fra Blend, som du kan se lige her. Udover det vinder man også et PDF-mønster på en stjernepude - der er tale om en gulvpude med disse mål: Ø 55 cm. og højde ca. 22 cm .



Reglerne er som følger:

1 lod for fast læser.

5 lodder for fast læser og link til giveaway´en med billede på din blog (brug gerne det øverste billede).

Skriv venligst i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med (1 eller 5), og husk at skrive din mail-adresse, hvis den ikke er tilgængelig for mig andetsteds.

Vinderen trækkes den 23. marts ca. kl. 21.

Jeg håber I vil være med, og for en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at jeg selv har henvendt mig til Stof og Stuff, og at jeg ikke får noget selv - jeg syntes bare at mine søde læsere skulle forkæles. Så tak til Marianne, fordi hun vil sponere.

Jeg synes I skal tjekke webshoppen - jeg har handlet der et par gange og er meget tilfreds med både kvalitet og service.

67 kommentarer:

  1. Krydser fingre for lod nr. 1 : )

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 1 lod , krydser alt hvad der krydses kan:-)

    SvarSlet
  3. Jeg snupper lige 1 lod og krydser fingre

    SvarSlet
  4. Sikke da en skøn give away, jeg er klart med 5 lodder (linker når jeg kommer til den stationære computer). Hvis ikke jeg bliver den heldige, er jeg da vist nødt til at give mig i kast med puden alligevel - den er da for skøn!

    SvarSlet
  5. Lækkert stof. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  6. Jeg er da med på 1 lod :)

    SvarSlet
  7. Jeg er med på 1 lod :)

    Tag et kig forbi min giveaway, måske det skulle have interesse :)

    http://brineh.blogspot.dk/2013/03/fdselsdags-giveaway.html

    Kh Sabrina

    SvarSlet
  8. Hvor er den fed! 5 lodder til mig tak!
    Og hvis du har lyst til at kigge forbi er der også giveaway hos mig : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  9. Jeg er klar på 1 lod... fin give away!
    Solhilsner
    Stine
    stinesegenmail@gmail.com

    SvarSlet
  10. 5 lodder helt sikkert!! Jeg var et smut inde i deres fysiske butik, da jeg var i Århus. Den er helt fantastisk og Marianne er super sød! :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtig gerne være med på 5 lodder..

    gulstorff1983@gmail.com

    Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Super fint stof. :) Jeg er med på 5 lodder.

    Det er sådan en fin butik, jeg besøger af og til den fysiske her i Aarhus.

    SvarSlet
  13. Super lækker stof... Jeg er også med... 5 lodder til mig :-)
    ohmann1702@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Super lækker Give away og fantastisk inspirerende blog.. Jeg har fået lavet mig to flotte ballon nederdele til min lille Amalie;-) Super nemme og smarte!

    5 lodder til mig tak;-)
    tildeandersen@gmail.com

    SvarSlet
  15. Uh er lige begyndt at sy lidt igen, så jeg vil vildt gerne vinde, deltager med 5 lodder.
    Kig forbi min give away, hvis du har lyst.

    SvarSlet
  16. Jeg er da med på 5 lodder :-)
    Skøn give away

    SvarSlet
  17. lækker lækker :) 5 lodder til mig

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  18. Niiiicccceeeee.....
    Jeg er med på hele 5 lodder :-)

    SvarSlet
  19. 1 enkelt vinderlod :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  20. ville være skønt, 5 lodder:)

    SvarSlet
  21. God ide med at forkæle os læsere med en lækker præmie ;o)

    5 lodder til mig :o)

    SvarSlet
  22. Flot præmie ;-) Jeg vil rigtig gerne deltage med 5 lodder.

    SvarSlet
  23. Ih jeg skal helt sikkert have fat i 5 store lækre lodder :-)
    De har så meget fint stof! Krydser alt hvad krydses kan!
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  24. Jeg snupper et lod. Kunne da være lækkert!!

    SvarSlet
  25. 1 lod til mig :) Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  26. jeg er fast læser og vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 5 lodder.
    Kh Eline

    SvarSlet
  28. Jeg er ganske enkelt nød til at have 5 lodder. Den er jo VIDUNDERLIG.

    SvarSlet
  29. Jeg er da helt klart med på 5 lodder.
    Vildt smukt sof ;o)
    kh. Hanne

    SvarSlet
  30. 5 lodder... Kig forbi http://denkreativeidemager.blogspot.dk/

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder. Den er rigtig fin, den stjerne :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  32. Deltager gerne med et lod. Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  33. Det er en rigtig lækker pude, jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne have 1 enkelt Lod :)

    SvarSlet
  35. Hold op, hvor ser det lækkert ud - jeg er da klar med 5 lodder
    God weekend

    SvarSlet
  36. Jeg er helt klart med på alle 6 lodder .. wow hvor er den bare skøn <3

    Den kan lige laves og gøre super glæde i min julehjælp indsamling - se gerne min blog for mere info

    www.spuurspot.blogspot.dk

    SvarSlet
  37. wauw - jeg håber et jeg er heldig med mit ene lod i puljen :)

    SvarSlet
  38. Jeg deltager i din super lækre give away med 5 lodder og takker for en virkelig dejlig og inspirerende blog! Jeg læser med, men er knapt så god til at få kommenteret på alle indlæg :)

    SvarSlet
  39. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder.... Bare det er mig der vinder...kryds kryds kryds..
    Kh Anja.

    SvarSlet
  40. SÅ fin give away, jeg elsker Stof og Stuff! Jeg krydser alt for, at det bliver mit lod (jeg deltager med 1), der bliver det heldige.

    Mvh Laura
    lauratusindting@gmail.com

    SvarSlet
  41. Hvem ville ikke gerne vinde. Jeg nupper 5 lodder

    SvarSlet
  42. Jeg er med på 5 lodder =)
    Åhh..ville jeg gerne vinde...

    SvarSlet
  43. 5 lodder hapser jeg med mine krydsede fingre:)

    SvarSlet
  44. Jeg nupper 5 styks - og håber på held i hatten! :)

    SvarSlet
  45. Jeg deltager med 1 lod. Ville egentlig gerne linke via min helt ny opstartede blog men er ikke lige sikker på hvordan man gør endnu. ;)
    Jeg har meldt mig som fast læser og du er også meget velkommen til at kigge med hos mig. :)

    Jeg har forresten prøvet din super gode og nemme DIY af ballon kjolen og linker nok til dig på et tidspunkt når jeg viser den frem ( og får lært det). ;)

    SvarSlet
  46. Snupper 5 lodder;-)
    Fogtmann@live.dk

    SvarSlet
  47. Woow,jeg er også med :-)
    Dejligt med lidt sjov i hverdagen..
    Annie Buus

    SvarSlet
  48. Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  49. Meget smukt stof, og rigtig dejlig blog du har ;-)
    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  50. Et lod ja tak:)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com
    PS: Og skulle jeg være så heldig at vinde, skal gevinsten gå til FOster Fausing/Elisabeth fra bloggen Fru Fausings Fiflerier. Jeg ved du også læser med her...og ih, hvor ville hun fortjene en cadeaux:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg er et rigtig godt formål;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  51. Lækre stoffer - de må gerne komme hjem til mig :-) 1 enkelt lod, tak!

    SvarSlet
  52. Uh.. JEg vil sørme gerne være med, har en gammel sækkestol der godt kunne trænge til nye klæder :)
    Har et stort lod :)
    Kinaella@gmail.com
    Daniela

    SvarSlet
  53. Lækre stoffer. Et lod til mig :-)

    Kh Mette

    SvarSlet