lørdag den 2. marts 2013

Armbånd med overtøj

Som I efterhånden nok har fanget, vil jeg meget gerne lære at hækle, men har vist ikke umiddelbart talent. Jeg tænker at øvelse gør mester, så jeg fortsætter ufortrødent. Igår hæklede jeg denne "overfrakke" til et armbånd og selvom det er blevet ret skævt (jeg hækler den første række alt for stramt og derefter løsere og løsere, men det bliver forhåbentlig snart bedre), så kan jeg faktisk godt lide resultatet. Tror det næste skal hækles i lilla.




8 kommentarer:

  1. Nej hvor sjovt. Fedt du hækler - så skal det nok komme. Jeg prøver ikke længere, så jeg lærer det ALDRIG...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jo også sagtens være at jeg opgiver inden jeg lærer det - jeg er ikke sådan helt vildt tålmodig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Ej hvor er du god :) Jeg synes det er et fint armbånd!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da noget af det sødeste Rikke:-) Mange tak.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Jeg har forsøgt et utal af gange, men givet op hver gang - jeg er vist for utålmodig. Armbåndet er super fint:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er altså heller ikke helt vildt tålmodig og tror jeg skal have noget assistance for at det nogensinde bliver rigtig godt:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Godt gaaet, og en rigtig god idé. Jeg kaemper ogsaa en brav kamp med haeklenaalen. Det er ikke nemt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi Lin - det er altså rart at have en lidelsesfælde;-)
      K.h.
      Christina

      Slet