søndag den 31. marts 2013

Grøn giveaway

Jeg er jo SÅ heldig, og denne gang har jeg vundet en lækker giveaway hos Eva-Maria - se lige nogle fine ting pakken indeholdte....det indbyder da til kreativitet, og jeg glæder mig til at komme i gang. Mange tak Eva-Maria - jeg er så glad for alle tingene og er sikker på, at jeg får noget fint ud af det.




Her nyder vi ferien og i dag står den på påskefrokost - den 4. påskefrokost faktisk, og vi må nok konstatere, at der har været lidt for mange aftaler, i forhold til hvad Carla synes om - hun sover elendigt om dagen og kan heller ikke rigtig finde ro om aftenen. I morgen er der ingen planer, så det hjælper forhåbentlig på det. Den fine påskepynt fra genbrugen er taget i brug - vi plejer ikke at pynte op til påske, men det skal vi helt sikkert gøre fremover.







5 kommentarer:

  1. Vildt lækre stoffer du har vundet dig der - Ikke dårligt ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er så fint og der er meget af det, så der er masser af muligheder.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Laekre stoffer du har vundet. Tillykke med det. Dit "paasketrae" er super flot. Jeg har slet ikke faaet pyntet op i aar. Vejret er naesten mere til julerier hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu synes jeg endelig der er lidt forår på vej, men frostgrader og sne kan nu godt pakke helt sammen, for du har fuldstændig ret:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Mange tak:-) Jeg er i gang med overvejelser om hvad det skal bruges til.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet