søndag den 17. marts 2013

Forår indenfor

Selvom jeg indtil videre er positivt overrasket over vejret i dag (ingen sne, masser af sol og blæst), så længes jeg som så mange andre efter forår. Heldigvis synes jeg at dette lille indendørs fuglehus er lidt forårsagtigt, så nu kan det stå og sprede forår på Carlas værelse. Inspirationen til fuglehuset fik jeg fra Anja - fantastisk med alt den inspiration man får i blogland.

Fuglehuset er lavet af en lille papkasse, papir fra Søstrene Grene og fuglen er fra Tiger. Jeg fandt også den fine vase hos Tiger - den er perfekt til et par grene, der skal pyntes med påskepynt.





22 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak - det var rigtig hyggeligt at lave.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Svar
    1. Tak - jeg tror det næste skal pyntes lidt mere:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Svar
    1. Tak Rikke - et overkommeligt projekt for næsten ingen penge.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Ej hvor er det sødt! Jeg har også kreeret idag. Det er så længe siden jeg sidst havde tid til det. Det er SÅ FEDT!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man får nærmest abstinenser hvis der går for lang tid imellem krea-projekterne synes jeg. Din dukke er blevet så fin.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Et søtt fuglehus som pynter fint opp på veggen. Tenker din lille pike hadde lyst til å ta fuglen? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - det har du helt ret i - heldigvis var der fire fugle i en pakke, så hun får lov at lege med en:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Hvor hyggeligt Christina. Det er glade forårsfarver. Og det får vi vist brug for de næste dage iflg. DMI. Nå, vi må få det bedste ud af det! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv. Ja lige nu minder det mest af alt om efterår - jeg håber det er bedre i næste uge!
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Svar
    1. Tak:-) Utroligt hvad man kan lave af en æske fra Hjem-is....endnu en undskyldning for at købe flere is.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Super sødt, og fin ide... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - og mulighederne er jo mange, så jeg har allerede lyst til at lave flere.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Så fint Christina! Er vild med fuglen og vasen har jeg også herhjemme:0) God uge til dig. Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg er SÅ glad for vasen - den står på køkkenbordet nu - den er alt for fin til at stå gemt væk i et skab. også god uge til dig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Nåå, sikke et sødt fuglehus! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:-) Carla er meget begejstret for det men det er ikke helt holdbart nok til hendes voldsomme leg.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Vårlig og fint fuglehus du har laget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sonja - og vi trænger jo til lidt vår - her truer de med snestorm!
      K.h.
      Christina

      Slet