onsdag den 20. marts 2013

Test af Pixum fotobog og giveaway

Jeg er blevet spurgt om jeg vil teste en fotobog fra Pixum, og da jeg er meget begejstret for de fotobøger jeg har set på Elines blog, har jeg længe ønsket at forsøge mig selv og sagde derfor ja tak.

Det er der kommet en rigtig fin fotobog ud af, hvis jeg selv skal sige det:-) Jeg valgte at pixum selv placerede billederne i vilkårlig rækkefølge, så det var så nemt for mig som muligt. Derefter gik jeg i gang med at lege med baggrund, placering, størrelse på billederne osv. Det er SÅ nemt, og der er mange muligheder (og en del af det har jeg slet ikke afprøvet).

Der var dog én ting jeg ikke syntes var så hensigtmæssigt; når man vælger den metode, som jeg valgte, med at pixum selv sætter billederne ind, så har alle billeder samme størrelse - det betød at det ikke var hele billedet, der blev vist nogle gange, da mine billeder havde forskelligt format. Jeg havde ikke gennemskuet hvordan man selv kunne ændre størrelsen på det enkelt billede (selvom det var noget så simpelt, men som sagt har jeg aldrig prøvet den slags:-)) - så jeg ringede til kundeservice og talte med en meget sød og hjælpsom medarbejder, som udover at besvare mit spørgsmål kom med andre tips.

Det er svært at gengive kvaliteten af fotobogen på billeder, men jeg er fuldt ud tilfreds - jeg synes kvaliteten er rigtig fin og skal helt klart lave flere og kan kun anbefale jer at prøve selv på http://www.pixum.dk/fotobog.

Og nu til giveawayen - I skal da også have mulighed for at lave en fotobog! Pixum har derfor været så søde at sponsorere et gavekort til en fotobog til en værdi af kr. 250 inkl. forsendelse. Til info kan jeg fortælle at min bog med 26 sider og softcover kostede kr. 228 inkl. forsendelse.

Reglerne er som følger: du skal være fast læser via google friend connect eller bloglovin og smide en kommentar på indlægget her - alle deltager med et lod og vinderen trækkes den 24. marts ca. kl. 21. Jeg håber I vil være med.







52 kommentarer:

  1. Jeg har længe gerne ville prøve at lave sådan en bog. Så jeg er klart med.

    SvarSlet
  2. Sådan en ville da være super lækker.. :-) begge børn er vilde med fotoalbums, så det her er jo ideelt.. :-)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fin fotobog du har fået lavet :)
    Jeg har os tit tænkt på at få lavet en, men er bare kommet fra det, så nu er det da en oplagt mulighed for at vinde det - så er der ingen dårlig undskyldning :)

    Så vil rigtig gerne deltage
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Flot bog du har lavet.. Hvis jeg vinder må jeg se om jeg kan gøre kunsten efter

    SvarSlet
  5. Jeg er klart med. Elsker sådanne bøger ...

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin-En rigtig god måde at have sine billeder på.
    Ser dem bare på en anden måde end på computer/IPad.
    Jeg smider 1 lod og håber på held;-)
    Jonna

    SvarSlet
  7. Juhu er også en stor tilhænger af fotobøger.

    Jeg vil da gerne vinde.

    SvarSlet
  8. Jeg plejer at bruge sådanne bøger til min datter som hun kan sidde med og have med i børnehave- jeg vil virkelg gerne vinde sådan én. Har prøvet pixum før og jeg har heller ikke noget at klage over. Knus Heidi

    SvarSlet
  9. Rigtig fin bog - jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  10. Jeg har længe overvejet at lave sådan en bog om min fidus, så det kunne jo være en fin lejlighed med en vunden give-away ;) - jeg er med!

    SvarSlet
  11. Jeg har jo taget ca. en million billeder af min lille trunte så sådan en vil jeg meget gerne vinde. :)

    SvarSlet
  12. Jeg elsker jo bøger, Christina, så jeg er klart med;-) Lavede en fotobog til Liva som en julegave om hendes første 2 år :-) Det ville være dejligt at vinde en bog mere til alle de mange skønne fotos jeg har! :-)

    SvarSlet
  13. Dejlig bog med skønne billeder :)
    Jeg er også med :)

    SvarSlet
  14. fedt! jeg er med

    kig også gerne forbi min give away: http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/03/give-away-10.html

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne have et lod :)

    SvarSlet
  16. Fedt. Jeg er helt sikkert med. Bruger altid Pixum til at fremkalde billeder med.

    SvarSlet
  17. Hvor fint!!! Jeg vil så meget gerne være med!

    SvarSlet
  18. Åh, vi er også begyndt at lave fotobøger for hvert år herhjemme - det er virkelig fint.
    Kender til Pixums kvalitet i forhold til fremkaldelse af billeder og plakater og der plejer aldrig at være en finger at sætte derpå :)

    Jeg vil helt klart gerne være med!

    SvarSlet
  19. Ungerne elsker at se på billeder, men vi får ikke rigtig fremkaldt nogen alligevel - Så det vil være skønt med en fotobog :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Uha den vil jeg gerne vinde ;-)

    Det kunne være en dejlig gave til børnenes oldemor der fylder 90 år i maj eller bare til os selv.

    SvarSlet
  21. sådan en bog med vores tur til Vietnam ville være fantastisk :-)

    .

    SvarSlet
  22. Jeg er klart med og krydser fletningerne for at det er min tur til at vinde en lækker give away.
    Kh. Liv

    SvarSlet
  23. Vi gav mine svigerforældre en fotobog i julegave, og de ELSKER den! SÅ jeg vil meget gerne vinde den.

    SvarSlet
  24. Fiin præmie.. billedernes endestation herhjemme er som regel på computeren.. (nu tager jeg også rigtig mange billederder der er pt 3344 på min Iphone.. så der er nok til et par bøger :o) så det ville var rart med lidt good old håndgribeligt af slagsen :o)Jeg er helt sikker med!

    SvarSlet
  25. Lækker give away, den ser rigtig fin ud din fotobog :-)

    SvarSlet
  26. Hold da op hvor er den fin! :) sådan en kunne jeg godt tænke mig at vinde.. kunne være så fin i mit køkken.

    jyttemami@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Count me in :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  28. Sikke en skøn give away(:
    Jeg deltager gerne. Følger dig via bloglovin nu.

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/03/give-away-nr-31.html

    SvarSlet
  29. Det kunne da være et spark i røven for at få mig igang med at lave nogle fotobøger...
    Jeg vil så gerne have ordnet alle mine bedste digitale billeder i sådan nogle

    SvarSlet
  30. Det vil jeg meget gerne være med til.
    Kunne være rigtig godt at prøve.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  31. Jeg har længe villet have lavet et billedalbum til min søn, så det her ville være helt perfekt:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg er klart med... jeg er mad-nørd, så den skal bruges ala kogebog... åhhh gid jeg vinder :-)

    SvarSlet
  33. Wauw en skøn give away :-) Jeg vil elske at lave en flot Fotoiglas med minder fra vores næste ferie :-)
    Pia Damgaard
    Piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmmm... Der var lige en automatisk ordbog, som drillede mig... Jeg skrev faktisk "en flot fotobog" men det syntes iPad'en ikke lige, at der skulle stå... Beklager...

      Slet
  34. Uhhh en lækker give Away jeg er helt sikkert med. Mvh Helena

    SvarSlet
  35. Det vil jeg da gerne prøve :)

    SvarSlet
  36. Jeg har lavet fotobøger fra de sidste 4 år, men har brugt en anden leverandør. Kunne rigtig godt tænke mig at se om der er forskel i kvaliteten. Så jeg er da med! :-)

    SvarSlet
  37. Hvor er din bog blevet flot.
    Jeg har lavet sådan en foto bog mange gange - i tankerne i hvert fald. Desværre er jeg ikke nået videre. Dette ville da helt sikkert give et skub.

    SvarSlet
  38. Har lavet fotobøger før - det er jo en skøn måde at bevare minderne på. Jeg har brugt en anden service før - men syntes det var relativt besværligt, så prøver meget gerne en ny.

    SvarSlet
  39. Har overvejet de bøger mange gange, men aldrig fået det gjort! Bruger altid Pixum når vi fremkalder, super kvalitet!

    SvarSlet
  40. Fantastisk bog du har fået lavet.
    Vil gerne være med, håber jeg vinder :-)

    SvarSlet
  41. Ååh, vil så gerne have lavet sådan nogle fine bøger også, måske et gavekort dertil kunne få mig igang :-)

    SvarSlet
  42. Jeg vil gerne være med i din give away og har tilmeldt mig som fast læser. Jeg glæder mig til at følge din blog. Har før prøvet at lave fotobøger, men aldrig hos Pixum, så det vil jeg gerne prøve.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg er med! Jeg ville helt sikkert proppe den i en kurv med billeder til min plejesøsters konfirmation :)

    SvarSlet
  44. Uh kan man nå at være med? -Prøver ;-)

    SvarSlet