torsdag den 7. marts 2013

Fugle og små blomster

Det er virkelig begrænset hvad jeg når på den kreative front for tiden - jeg har rigtig travlt på arbejdet, men heldigvis er det interessant, så det er helt okay, men jeg savner nu også at producere noget. Faktisk har jeg haft så travlt at jeg ikke engang har prøvet min overlocker endnu, men nu har jeg i det mindste shoppet tråd til den, så det går den rigtige vej.

En lille tunika efter minikreas mønster (dog med bred rib i halsudskæringen) er det blevet til. Stoffet med fuglene er fra Stof og Stil - jeg kan rigtig godt lide det print. Jeg købte det oprindeligt fordi jeg skulle sy buksedragt til en venindes datter, så dette var en rest.




18 kommentarer:

  1. Hvor er den sød - perfekt til foråret (nægter at tro på en ny omgang sne/frost). Synes også jeg drunker i arbejde pt. - gid jeg kunne sige det var interessant, som dig ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber din arbejdsbyrde snart er mindre - her arbejdes der stadig på højtryk, men det er stadig interessant og det hjælper jo.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. That´s one of my favorite fabrics, too! :) I also like the white colorway :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. I don´t have the white colorway but I will check if they still have it so I can get a piece of that too.

      Slet
  3. Den er super skøn og det er bestemt et super lækkert print... Kan man stadig få det?
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg så det i stof & stil i Roskilde i januar - jeg skal derud i weekenden og skal nok kigge efter det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Et super print. Har selv en lille rest liggende i en lysere udgave. :-)

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Tak - jeg kan rigtig godt lide denne model til Carla - strammer ingen steder, ser sød ud og der kan leges i den:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Du er da så produktiv :) jeg er vild med stoffet! har på et tidspunkt fået en lille lap af min svigermor og jeg ville gerne have mere af det.. men vidste ikke hvor det var fra. Mon de stadig har det i stof og stil?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok tjekke i den i Roskilde i weekenden. Det er nemlig rigtig fint.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Jeg synes bare det er imponerende, at du får produceret noget selvom du har travlt! Du må være lynende hurtig med symaskinen... :-) Stoffet er fuldstændig fantastisk, synes jeg - men jeg har også en svaghed for fugle:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er vist ikke lynende hurtig, men vælger hurtige projekter;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Hvor er den fin og sikke et skønt print :-) -dejligt at kunne bruge resterne til noget brugbart!
    KH. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker at få brugt rester - det er lidt ligesom at genbruge - total tilfredsstillelse.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Sikke smukt stof!!! Må vist også snart i Stof og Stil. Knus og god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har besluttet at nu må jeg kun købe stof til bestemte projekter....ikke sådan bare fordi stoffet er pænt - jeg HAR simpelthen ikke plads til mere - det ligger i bunker efterhånden:-)
      K.h.
      Christina

      Slet