mandag den 18. marts 2013

Årets første bloomers

Disse bloomers har ligget klar til symaskinen et stykke tid, men nåede ikke lige videre - nu er de klar til forår og det samme er jeg (imens vi venter på snestorm). Stoffet købte jeg sidste år og jeg synes det er et rigtig lækkert "Yvonne-print".

Jeg overvejer lidt hvor meget forårstøj jeg mon bør sy til Carla - lige pludselig kommer det gode vejr forhåbentlig, og så er det jo godt at være forårsklar.

Tak for alle jeres gode råd vedr. overlocker i mit forrige indlæg - jeg er så glad for alle de råd jeg kan få, og nu kan jeg næsten ikke vente med at bruge min overlocker.




20 kommentarer:

  1. Som alt du laver, er de bare superskønne... Min Alba kommer til at få bloomers på hele tiden - sådan nogle er så kære, også med strømpebukser under

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød - mange tak. Bloomers er bare kære - vi brugte det også meget med strømpebukser under sidste år.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Svar
    1. Tak Annika - jeg tror Carla bliver fin og sommerklar i dem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hvor er de bare fine. :) Er vild med den fine benkant - hvilket mønster har du brugt? Jeg skal også i gang med tøj til Emilie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg har bare brugt minikreas ballonbukser og kortet dem f til shorts. Når jeg syer løbegangen forneden syer jeg den første stikning 1 cm inde og derefter endnu en stikning 2 cm inde - det giver den effekt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Ej hvor er de skønne!
    Virkelig skønt stof :-)
    God tirsdag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina og også god tirsdag til dig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. De er bare SÅ søde. Jeg har også noget stof liggende klar til sådan et par men tænkt det haster jo ikke. Men du har ret, pludselig er sommeren her, så kan være jeg hellere snart må komme i gang. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg er jo optimist og selvom der lige nu ligger sne udenfor, så tror jeg på at det snart vender og foråret kommer.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Super skønne, Christina!
    Hvilken opskrift har du brugt? Jeg kunne tænke mig at lave nogle til Alba til sommeren :-)

    Kh Marthe

    Ps! Vil du stadigvæk have en kopi af Barbie-kjole mønstret? (Send mig en mail, hvis det er, med din adresse ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. minikreas ballonbukser - jeg elsker det mønster! Hvor var det godt du mindede mig om det med kjolen - sender dig straks en mail.
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Tak for tip mht til mønster! :D Jeg har sendt dig en mail vedr Barbie-mønster : )

      Rigtig god eftermiddag!

      Slet
  7. Herlige bloomers. der er rigtigt nok at der er lidt Yvonne over det stof hihi. Olsenbanden....herlige minder.

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi - Yvonnebloomers;-) Der er lidt Yvonne over Carla - hun er sådan lidt højtråbende...
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Haha, Christina ;-)

      Slet
  8. De er - som alt fra din hånd? - super søde! Hun bliver så cool med de bloomers i det lækre yvonnestof :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - denne her model er rigtig god til Carla - de strammer ingen steder:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Det er virkelig bloomers ;-)
    Super søde i det totalt blomstrede stof, og smart med den lille elastikkant du har syet. Om lidt er det sommer, og så skal de i brug. Ha' en god pinse. kh Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar Hanne:-) Jeg glæder mig til at se Carla i dem...jeg er selv vild med stoffet og synes det passer fint til et par bloomers.
      K.h.
      Christina

      Slet