onsdag den 27. marts 2013

Hvad sykurven indeholder...

Jeg kan jo godt lide, når der er læs på sykurven, men det er som om det står lidt stille herhjemme. Det vil egentlig bare sige at jeg bruger tid på så meget andet.

Lige nu er der dette i sykurven:




2 par knickers
1 par bloomers
1 par bukser i jersey
2 kjoler i jersey
1 par fløjsbukser med retrolommer
1 par sommerbukser
1 elg (som består af 1.000.000 dele!)
1 soveand
3 make-up-punge
1 kjole til Carlas dukke
1 babytæppe

så der er jo lidt at gå i gang med, og jeg skal have klippet lidt mere, men nu er det snart påske og det betyder ferie med familien og ferie fra sykurven.

Rigtig god påske til jer.

16 kommentarer:

  1. Tjahh - Der er da i hvert fald noget at gå igang med :0)

    SvarSlet
  2. Hihi - jeg må le. Slik har jeg det også. Jeg begynner på mange prosjekter, klipper opp, men så får jeg en ny idé og begynner på den.
    Det ser ut som mange fine ting - gleder meg til å se dem alle sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at jeg ikke er alene:-) Jeg synes desuden det er dejligt at jeg lige kan sætte mig til symaskinen når jeg får lyst...uden først st skulle i gang med at klippe noget.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Åhr det stof med køerne(!!) wauw hvor er det sødt, nyt eller retro????
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nyt (jersey) og jeg har købt det hos Stof & Stuff - jeg kunne ikke stå for det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hold nu op Christina : )
    Jamen du plejer jo også at få noget fra hånden, så der går såmænd nok ikke så længe... : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber jeg når at sy lidt hver dag her i påsken, men jeg er ikke sikker på at den plan holder.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Fedt at det er klippet. Det synes jeg nemlig er det kedelige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig - jeg har det på nøjagtig samme måde.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Wauu hvor har du meget at gå i gang med.
    Det er da tiltrængt med en lille ferie, hva??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - helt sikkert:-) Gerne en laaaaaang ferie, så jeg havde masser af tid foran symaskinen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. God arbejdslyst. Det blomstrede fra Stof og Stil (foto printet) har jeg også haft et godt øje til, mon ikke det også skulle blive til en kjole til min datter:-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg MÅTTE have det med hjem - det er måske lidt vildt i printet, men det kan jeg jo godt lide. I første omgang skal Carla have et par bukser i det og så syer jeg nok en kjole i en større størrelse til hende.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Sidste gang du nævnte dine igangværende projekter, var jeg jo ved at gå bagover. Jeg synes du havde SÅ mange, men ved du hvad, jeg er efterhånden selv ved at være slem til at have flere end fire (som jeg vist havde dengang) projekter igang. Der er bare så mange idéer i hovedet og det kan kun gå for langsomt. Den der elg (som sikker er fra Stof og Stil) den har jeg tilsvarende i skildpadde. Og jeg føler min har 2.000.0000 dele. Pyha.... den må vente endnu, og sikkert længe endnu.
    Rigtig god Påske til dig Christina, glæder mig til at se dine sager, som altid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - hvor morsomt med den skildpadde - den havde jeg også overvejet - jeg håber du får den færdig en dag. Nu er min elg i hvert fald klippet, men jeg skal liiiige tage mig sammen til at sy den. Det er da dejligt at have en masse i sykurven, så man bare kan gå i gang, når man har tid:-) Også god påske til dig - jeg håber du får tid til at være lidt kreativ.
      K.h.
      Christina

      Slet