mandag den 25. marts 2013

Lige i skabet

Så lykkedes det at lave en jersey-kjole til Carla, som bare passer perfekt! Den er faktisk allerede indviet, men jeg nåede ikke at tage billeder af den på, så det må komme på et andet tidspunkt. Kjolen er selvfølgelig syet på min overlocker, men som I kan se, mangler jeg at købe mørk tråd, så det ser lidt fjollet ud med den hvide tråd til den brune rib.

Det fine løve-jersey er købt hos stof & stil. Jeg har brugt et mønster fra Onion som udgangspunkt, men ærmer og længde er ændret. Nu skal der klippes et par stykker mere - jeg synes min sykurv ser så tom ud.


14 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin og totalt skønt stof :-)

    SvarSlet
  2. Christina, hvor er den bare super flot og vildt sød!! Vlle ønske jeg kunne sy sådanne lækre ting til børnene, måske skal jeg bare kaste mig ud i det?! Ville elske at kunne sy en kjole:0) God påske til dig og familien. Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Åh den er bare så fin og sød. Jeg har samme stof til at ligge til en kjole til Marie :) - så kan de blive ægte blog-tvillinger :P

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi - jeg glæder mig til at se Maries kjole:-) Hyggeligt at vi har blog-tvillinger;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Det går virkelig ikke - en næsten tom sykurv... Du skulle skamme dig ;0)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin - og stoffet er virkelig flot. Gad vide om det ikke også kunne bruges til en dreng....

    SvarSlet
  6. Hvor er den altså fin, og skøn stof :)
    God påske.
    Kh. Lena

    SvarSlet
  7. Jeg er også total vild med de unisex løver! Smart kjole til Carla musen :)
    God påske smukke

    SvarSlet
  8. Hvor er det end skøn kjole :-) De løver er bare total cute! Heldigvis kan man ikke se den hvide tråd når hun har den på.
    Kh Line

    SvarSlet
  9. Hvor er den blevet skøn!
    Elsker det stof :-)
    God påske
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  10. Hvor skønt at lave noget, der bare sidder som det skal i første forsøg! ;o)

    Jeg har også lige købt løverne i lørdags på vej i sommerhus - glæder mig til at komme hjem og sætte saksen i dem ;o)

    SvarSlet
  11. Det er så skønt når man får lavet en god model. Den er super skøn!

    Dejligt at du har fået gang i overlocken :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er den bare super flot, og jeg er vild med motivet og farverne :-) Carla har en udsøgt smag må man sige ;-)

    SvarSlet