lørdag den 30. marts 2013

Forårsgiveaway

Jeg har glædet mig til at sætte denne giveaway i gang! Jeg er nemlig så heldig at Nordisk Tekstil har sagt ja til at sponsorere to sæt juniorsengetøj med det fine retro æbleprint.





Reglerne er som følger:

1 lod for fast læser (via bloglovin eller google friend connect).

5 lodder for fast læser og link til giveaway´en med billede på din blog (brug gerne det øverste billede).

Skriv venligst i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med (1 eller 5) og hvilken farve du kunne tænke dig, og husk at skrive din mail-adresse, hvis den ikke er tilgængelig for mig andetsteds.

De to vindere trækkes den 19. april  ca. kl. 21.

Jeg håber I vil være med, og for en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at jeg ikke får noget for at lave denne giveaway - jeg gør det fordi jeg gerne vil forkæle mine søde læsere, der er så flittige til at lægge kommentarer - det gør mig nemlig glad.

120 kommentarer:

  1. Uha, hvis jeg bliver den heldige så ønsker jeg mig det lilla :-)
    1 lod til mig.
    Kh. Marlene

    SvarSlet
  2. Sikke da en skøn Give Away - jeg vil rigtig gerne deltage med 5 lodder (linker i aften eller i morgen når jeg kommer til en computer). Er sikker på at Jacob ville sove godt i det grønne eller brune.

    Knus Pia (pia_skytte(a)hotmail.com)

    SvarSlet
  3. Jeg er klart med på 5 lodder- linker senere idag

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på Mads vil være vild med det grønne

      Slet
  4. 5 lodder på et brunt sæt - min datter elsker brunt :)

    kig også gerne forbi min give away: http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/03/give-away-10.html

    SvarSlet
  5. Sikke noget lækkert sengetøj! Jeg vil gerne deltage med 1 lod om det lilla sæt:)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. For en super nyhet at de skal lage flere av de lekre sengesett. Hvis jeg kan være med fra Norge med et lodd, så ønsker jeg alle tre sengesett (just kidding :) Velger det lilla og krysser både fingre og tær i håp om å vinne :) (Vinner jeg, betaler jeg gjerne ekstra porto til Norge :)

    SvarSlet
  7. Super fed giveaway!
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod på det grønne sæt :)
    God påske
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  8. Herlig herlig give away!
    Jeg er klar med 5 lodder (linker senere, vi er på vej til fødselsdag nu) :)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare flot - jeg ønsker mig det lilla hvis jeg er den heldige vinder :-) Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  10. Jeg ønsker mig et sæt i lilla - Og jeg deltager med 1 lod :0)

    SvarSlet
  11. Er med på et lod, kunne godt tænke mig at vinde det grønne

    SvarSlet
  12. Ej hvor fint! Jeg vil gerne have et lod og ønsker mig det lilla sæt :)

    SvarSlet
  13. Nøj hvor er de fine! Er med på 5 lodder og ønsker mig et grønt sæt, hvis jeg er så heldig.
    Kh Eva

    SvarSlet
  14. Jeg er helt tosset med det lilla sæt og deltager med et lod.

    SvarSlet
  15. 1 lod og det grønne :)
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  16. 1 lod og ønsker mig det flotte grønne til Gustav.

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage med 1 lod - og ønsker mig det fine lilla. :)
    Hilsen Annette (Annette.lundgaard82@gmail.com)

    SvarSlet
  18. Super flot give-away, Christina :)! Jeg er med på 5 lodder, og ønkser mig et i grønt :)

    SvarSlet
  19. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  20. Jeg er med på 5 lodder og tjalfe ønsker sig det brune :)

    SvarSlet
  21. Jeg er da med på 5.
    Og her ønskes det grønne... nej det lilla. Nej det grønne.... iiiiihhh altså! : )

    SvarSlet
  22. For noen hærlige sengesett.
    Jeg prøver lykken med 5 lodd,
    og ønsker meg helt klart det lilla :)

    SvarSlet
  23. Jeg er helt klart med på 5 super store lodder. Og håber, at det grønne sæt vil blive lilleprinsens ;-)

    SvarSlet
  24. Hvilken flott give away! Jeg tar 5 lodder, takk:) Et lilla sett hadde vært supert å få.

    SvarSlet
  25. Jeg krydser fingre for det grønne sæt og deltager med 5 lodder ( jeg linker lige imorgen når jeg igen er hjemme ved computeren, ok?)

    Har iøvrigt selv gang i en give away p.t. - kig forbi ;)

    SvarSlet
  26. 5 Lodder til mig, gerne lilla, men brun kan også bruges...

    SvarSlet
  27. Sikke en lækker præmie!
    Jeg drømmer om et grønt sæt med 1 lod :-)

    SvarSlet
  28. Jeg er med på 5 lodder - vil rigtig gerne vinde det lilla sæt, skal nemlig være mormor til en lille pige i juni måned.

    Mona

    SvarSlet
  29. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  30. Jeg har lige opdaget din blog, her vil jeg gerne læse med. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    Smil fra Rikke
    http://eventyrgennemlivet.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, og jeg kunne gerne bruge det grønne sæt :-)

      Slet
  31. Jeg er med på 1 lod - Deler på FB og håber at det giver god karma :)
    Jeg ønsker det brune sæt,så både Laura Celiane og Bjarke Nanu kan få glæde af det :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  32. Det lilla sæt og deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  33. Jeg er helt sikkert med på 5 lodder.
    Dejlig Give Away, sengetøj kan man altid bruge.

    SvarSlet
  34. Halloej hvor laekkert. Hopper med paa et lod. Gerne den lilla til mig. Rigtig god paaske.

    SvarSlet
  35. Uhhh, 5 lodder til mig. Ønsker grøn hvis jeg vinder

    SvarSlet
  36. Det er altså en smadder skøn give-away. Jeg er bestemt med på 5 lodder :-)

    RegnbuebarnetVigga.blogspot.com

    SvarSlet
  37. Jeg prøver lykken med et lod :) Og vi ville elske at få det lilla sæt :)

    Kh Line

    SvarSlet
  38. Jeg går all in med 5 lodder og ville elske at vinde et grønt sæt som min mellemstemand så skulle have ♥

    SvarSlet
  39. Wuhu - sikke en fantastisk give away!!!!
    Selvfølgelig er jeg med, smider 5 store lodder i puljen og hepper for det grønne sæt.
    kh Libbie

    SvarSlet
  40. Jeg nupper 1 lod og håber på at vinde det lilla :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  41. Jeg snupper 1 lod og favoritten er det lilla

    SvarSlet
  42. Hvor er det nogle skønne sengesæt! Min datter ville elske det lilla sæt <3

    Jeg har ikke nogen blog, men jeg har linket til siden/konkurrencen på Facebook, så jeg håber jeg deltager med 5 lodder :-)

    Fortsat god påske.

    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  43. Det lilla må gerne komme herhjem. Deltager med 5 lodder.

    stella.lundberg.fischer@gmail.com

    SvarSlet
  44. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :) Hvis jeg vinder, vil jeg gerne have et sæt i lilla..

    SvarSlet
  45. Jeg vil gerne være med på 1 lod :-) Det er bare rigtig fint!
    Krydser fingre for et grønt sæt!
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  46. Et enkelt til mig og jeg er til lilla.
    amkobbernagel@hotmail.com
    Vh Anja

    SvarSlet
  47. 5 lodder til miiiig :-D Det lilla sæt ville være skønt til tøseværelset!

    SvarSlet
  48. 1 lod til mig :) ønsker mig det grønne sæt :)

    SvarSlet
  49. 5 lodder til mig. Jeg er absolut så forelsket i det lilla, så det må klart være det jeg vælger, skulle jeg være så heldig at vinde :)

    Link til din giveaway her: http://kreagrotten.blogspot.dk/

    SvarSlet
  50. Deltager med 1 lod, og vil gerne vinde den brune da vi ikke ved, om det er en niece eller en nevø der er inde i min svigerindes dejlige mave :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Det grønne er da super fint. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  52. Ihh hvor lækkert jeg er med på 1 lod, det lilla kan jeg super godt lide. Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  53. Ihhh deltager meget gerne <3 Har delt på FB og følger dig begge steder - hvis det er ok at dele på FB har jeg smidt 5 lodder i puljen.. ellers er jeg med på 1 <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  54. Har desværre ingen blog, men smider gerne et lod i puljen i håb om at vinde det lilla sæt til lille Rigmor <3

    Henriette
    yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Detager med lodder

    Se blog så er din give away den øverste

    SvarSlet
  56. Jeg deltager med 1 lod og kunne tænke mig det grønne hvis jeg er heldig
    venligst ketty

    SvarSlet
  57. Vil gerne deltage med et lod og ønsker den flotte grønne farve...

    SvarSlet
  58. Sikke en fin giveaway! 5 lodder på det flotte lilla sæt! : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  59. Flot giveaway, vil gerne smide et lod i puljen og håber på et lilla sæt :0)

    SvarSlet
  60. De er så fine. Deltager med 5 lodder! Jeg synes alle farverne er fine, men lilla er nok favoritten!

    SvarSlet
  61. Hvor er de flotte:) - Jeg deltager med 5 lodder. - Et lilla ville passe godt ind her:)

    MBBellabuchholz@gmail.com

    SvarSlet
  62. Hejsa Christina.
    Jeg er helt klart med på 5 lodder.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  63. Det lilla sæt. Jeg deltager med 5 lodder. Du er meget velkommen til at deltage i min Giveaway på http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    SvarSlet
  64. Sørme ærgerligt at man ikke har mulighed fro at opnå 5 lodder uden at have en blog - Håber du vil tilføje en facebook-mulighed ved eventuelle giveaways i fremtiden :)
    Deltager med 1 lod - Loui81@live.dk

    SvarSlet
  65. Kaster 5 lodder i puljen, og krydser fingre.
    Og vil nok vælge det brune, for det passer pænt til begge køn :)

    SvarSlet
  66. Så meget fast læsere og nok din største fan, surt dette ikke er voksenstørrelse... Knuzzz

    SvarSlet
  67. Har været fast læser længe - så jeg er med på et lod og drømmer om det grønne :-)

    SvarSlet
  68. 1 lod i puljen og håber på det grønne;)

    SvarSlet
  69. Sikke en fin give away - jeg ville elske at vinde det lilla alternativt det grønne. Mvh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. undskyld jeg glemte at skrive at jeg er med, med et lod.

      Slet
  70. Hvor er det fint - er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  71. Jeg vil gerne være med på 5 lodder, og håber på at vinde det grønne sæt til min søn (der ellers kun arver lilla sæt fra sin storesøster ;)

    SvarSlet
  72. Jeg lænker og bøjler mig fast til et enkelt lod og vil rigtig gerne have det Lilla hvis jeg vinder.Rigtig go dag;)!

    SvarSlet
  73. Ihh... her vil vi gerne vinde det brune sæt, deltager med 5 lodder og linker til dig fra bloggen.

    Kh Maja

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld men jeg fortrød - vil gerne vinde det grønne hvis jeg skulle være den heldige - så svært at vælge :-)

      Slet
  74. Deltager med 5 lodder er vild med den lilla :o)

    SvarSlet
  75. Jeg deltager med 1 lod og min kærlighed ligger hos den brune farve!

    SvarSlet
  76. Jeg deltager med 1 lod og er vild med den brune farve
    Mvh Laura, lauratusindting@gmail.com

    SvarSlet
  77. Sådan et lilla sæt kunne jeg godt tænke mig at forære min søde lille niece. :)

    SvarSlet
  78. 1 lod til mig :) i Lilla når jeg er så heldig at vinde :)

    SvarSlet
  79. Sikke nogle fine sæt - vi mangler til vores baby-pige og er sikker på det lilla vil passe SÅ godt til hende!
    Jeg er med og deltager med 5 lodder :D

    SvarSlet
  80. Deltager med 1 lod.
    Vil gerne vinde det lilla sæt :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  81. Also I would like sign up for this super candy.
    I like purple.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  82. Jeg snupper lige et enkelt lod og vi vil gerne vinde et grønt sæt :)

    SvarSlet
  83. Ingen blog...så eet lod tak...må ger

    SvarSlet
    Svar
    1. ....ne være lilla.....ups...nogengange er jeg lidt ADHD-agtig med ipaden. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

      Slet
  84. Jeg er da helt med på 5 lodder..og det skal vist være det brune sæt :-)

    SvarSlet
  85. Ih, det er en flot give away.
    Jeg ved ikke om det tæller at dele på facebook og google+ ( Hvis så er det fem lodder.
    Hvis ikke, er det et STORT lod til mig.
    Ønsker mig et sæt i grøn til Alexander <3
    birthe.gug@live.dk//Birthe R. Nygaard

    SvarSlet
  86. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  87. 5 lodder til mig - puha... jeg ville gerne vinde det grønne sæt :-)

    SvarSlet
  88. Sådan et sæt kunne vi godt ønske os. Hapser 5 lodder og håber på en lilla.

    SvarSlet
  89. Jeg skal da også være med :) 5 lodder og ville super eje det grønne eller brune :)

    SvarSlet
  90. Åh, det er fint. Hepper på det brune og kaster 5 lodder i puljen :-)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  91. Jeg gør fuldt bord med alle fem lodder for hvor er det dog en skøn præmie. Jeg vil gerne ønske mig det grønne sæt! :)

    SvarSlet
  92. Hvor er det bare fint. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder, og skulle jeg være heldig, så står det grønne sæt øverst på ønskesedler :)

    SvarSlet
  93. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækker give away,... Jeg snupper 5 lodder og vil gerne vinde det lilla :)

      Slet
  94. Lækker give away.

    Lillepigen skal snart have sin store dyne i brug - og et fint nyt betræk i lilla ville da pynte.

    Jeg er med på 5 lodder

    SvarSlet
  95. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    5 lodder
    I like green! - junior

    Hugs

    Eva from Serbia

    SvarSlet
  96. Hei, jeg ønsker meg et grønt sett, og tar 1 lodd siden jeg ikke har egen blogg

    mvh trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Jeg snupper fem lodder - er vild med det grønne sæt :o)

    SvarSlet
  98. Det er nogle fine sæt, deltager med 5 lodder og håber det grønne finder hjem til os :-)

    SvarSlet
  99. Det minder mig om min barndom - har fundet en soveand i det stof :-) Jeg går all in - 5 lodder.
    Kh Line
    Jeg har også en give away på http://kahrkreation.blogspot.dk/2013/03/et-strejl-af-neon-give-away.html

    SvarSlet
  100. Uh, jeg vil gerne være med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  101. Jeg er med på 5 lodder:) Men .... kender jo først kønnet på bebsen på mandag (forhåbentlig), og det er lidt afgørende for, om jeg ønsker mig grøn eller lilla:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lægen sagde lilla:) Eller lægen sagde, at det bliver en pige, så jeg siger lilla:)

      Slet
  102. Jeg nupper da alle 5 lodder
    kig forbi min uglegiveaway

    SvarSlet
  103. Jag har dragit 5 lotter och håller tummarna. Jag blir helt kär när jag ser det gröna setet, så det skulle jag hemskt gärna vilja ha! Ha en bra vecka.

    SvarSlet
  104. 1 lod til mig!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  105. 5 lodder til mig, tak - har netop lavet et link i sidebaren på min blog og har jo længe fulgt med herinde (fra sidelinien, men jeg er her stadig):-)
    Hvis jeg bliver den heldige lyder ønsket på et grønt sæt, og som nr. 2 et lilla.
    Tak frodi du vil forkæle dine læsere ;-)
    KH. Louise

    SvarSlet
  106. 1 lod, men har også delt på fb ;)

    Det lille er så fint <3

    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  107. Uh det er træls mine piger bruger stor dyne for det er nogen skønne sæt:)

    SvarSlet
  108. Jeg vil rigtigt gerne være med og nupper 5 lodder. Skulle jeg være heldig ønsker jeg mig det lilla sæt, men det brune kan bestemt også bruges. Og det er fint at sende til familie i DK, hvis det er.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  109. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet