onsdag den 13. marts 2013

Trendy tern - nu i køkkenet

Som jeg har nævnt tidligere er tern jo det helt hippe indenfor prints i denne sæson, så det benyttede jeg mig af og syede et "bage-betræk" til min skål - så nu har jeg simpelthen et skræddersyet betræk til skålen, når dejen skal hæve i stedet for et henslængt viskestykke - ahmen altså, det er da smart! :-)




Og så har jeg vundet ENDNU en giveway - jeg er vist født heldig! Denne er vundet hos Sara og består af en fin makeup-pung i Liberty og de fineste små træhuse - 1000 tak Sara - jeg er meget glad for de lækre ting.




27 kommentarer:

  1. Gud, hvor smart :)

    Tillykke med gevinsterne!

    SvarSlet
  2. über cool! og sommerhyggeligt på en eller anden måde...

    Heldige kartoffel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også der er lidt sommer over det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Ej, en fed make-up-pung, du er da mega heldig. Og det var da genialt med det fine "låg"!
    Og tak for din søde kommentar på min give away, jeg synes nu også du selv er temmelig ferm med en blyant!
    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Trine, men dit talent er fantastisk.
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Tak, søde, jeg lurede lige på din hånd-tegning igen, den er altså god. Faktisk havde jeg en illustration til min Ninjago-DIY, hvor jeg havde forsøgt at illustrere hænder, der holdt i stoffet. Meeen den fik ikke lov at komme med, hænder synes jeg bare er møgsvære at ramme - alle de proportioner, der skal passe sammen ^.^

      Slet
  4. Lovely! And such an awesome makeup bag, too! :)

    SvarSlet
  5. Skønne præmier OG hvor det da en skøn ide med hæve-klædet:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Så skal jeg bare i gang med at bage.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Sikket fancy bageudstyr :-) Det er jo drønsmart!
    Tillykke med de fine præmier :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Her ude på landet er vi total fancy;-) Mange tak.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Et "bage-betræk", det var da en genial idé! Det tror jeg også, at jeg vil sy.
    Fortsat god dag - Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Også god dag til dig - jeg håber du får syet et.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Årrh men hallo, hvor er du genial! Og heldig - sikke nogle lækre gevinster!
    Kh Bodil

    SvarSlet
  9. Svar
    1. Tak - nu har jeg ingen undskyldning for ikke at bage:-) Det må indvies i weekenden.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Hvor er det bare smart med et låg til skålen! :)
    Den skal helt sikkert på to-do listen
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at du kan bruge idéen - jeg håber vi får din version at se.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Det er da skidesmart! Sådan et vil jeg også lave :) Tak for inspiration :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ER da smart - god fornøjelse med din version:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  12. Den er smart den hæve-dims der! Og sikke en lækker giveaway du har vundet - Tillykke!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) ja, det er virkelig en lækker giveaway jeg har vundet.
      K.h.
      Christina

      Slet
  13. Det er altså godt tænkt med et bagebetræk! Jeg bager jo flere gange ugentligt med Liva, og et bagebetræk er da lige sagen! Tak for idéen :-)
    .. og hvor er husene bare fine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da lige nogt for dig så! Så må du i gang med at lave et.
      K.h.
      Christina

      Slet