tirsdag den 1. januar 2013

Min stribede kjole in action

Jeg håber I alle havde et godt nytår - her gik alt godt og meget stille og roligt i forhold til sædvanligt, da vores venner desværre havde fået influenza. Idag har den stået på arbejde - tænk at starte året sådan;-)

Som lovet et billede af min fine kjole på. Jeg beklager den dårlige billedkvalitet og den trætte model....billedet er taget om morgenen, som bestemt ikke er mit bedste tidspunkt;-)

Og nu til den triste del; kjolen er smidt ud! Den kunne ikke lige klare at blive sprøjtet til med tomatsovs....da jeg rørte rundt i en stor gryde, knækkede skeen og sovsen stod ud til alle sider! Jeg havde det simpelthen i håret, i øjnene, på gulvet og desværre også på kjolen, og den var ikke til at redde. Jeg så at h&m stadig havde den, da jeg shoppede i slutningen af december, så jeg håber at kunne købe en ny snart.

21 kommentarer:

  1. Sikken dog start på året! Det bliver vist et vildt år ;o) Seriøst - håber at du finder en magen til... :o/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - hvis bare vildt er det samme som sjovt, så lever vi med det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Aj hvor surt!!! Den er super flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det! Tak - jeg var også glad for den.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Fed kjole - surt at tomatsovsen fik den :( Håber du kan nå at få en ny.

    SvarSlet
  4. Hey, og flot model i øvrigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vildt surt! Jeg blev godt nok overrasket:-) Og tak for de pæne ord - hvor er du sød;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Så kan det da kun gå fremad resten af året!! Sikke en start! Du ser godt ud - ikke spor træt ud :-)
    Godt nytår!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - ah....lidt træt, men det må man jo godt om morgenen;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Hihi- beklager Christina - men jeg kommer til at smile - ka lige se det for mig med tomatsovs overalt. Godt nytår - og du ser ellers godt ud - et morgenbillede her ville slet ikke kunne lade sig gøre!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man må gerne grine:-) Det var faktisk ret komisk fordi det var så ekstremt. Ih tak...synes nu ikke ligefrem det er et hit det billede, men pyt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. øv hvor ærgerligt... håber du får fat i en ny..
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har endnu ikke haft tid til at shoppe men tjekker på mandag:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Æhhh øv også med kjolen....

    Håber du får fingre i en ny;-)

    SvarSlet
  9. Øv da - for den er super fin! Hen og have fat i en ny. :)

    SvarSlet
  10. Hvor ser du dejlig ud Christina!!! Synes også stadig at kjolen er smadder-fin og dit uheld er jo netop grunden til at jeg temmelig OFTE klæder om når jeg kommer hjem fra arbejde, for jeg er en klovn til at få snask på tøjet :)
    Jeg håber du finder en ny én.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Libbie:-) Jeg burde nok bruge et forklæde...det havde trods alt hjulpet.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Den er simpelthen så fin den kjole! Jeg skal i H&M i morgen, og jeg havde netop bestemt mig for, at jeg skulle kigge efter den til mig. Jeg har ikke kunnet glemme den siden du viste den frem sidst ;-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - godt at du kan lide den - håber du fik købt en til dig selv.
      K.h.
      Christina

      Slet