mandag den 14. januar 2013

Tøsetur i Stof og Stil

I lørdags var Carla og jeg et smut i Stof & Stil....nok mest til glæde for mig, men Carla klager ikke, så hun bliver troligt hevet med - tror faktisk aldrig jeg har været der uden Carla.

Jeg synes det var en rigtig udbytterig tur og som sædvanlig kom jeg hjem med mere end jeg kom efter...skulle bare hente lidt piping, men det er jo fjolllet at køre efter så lidt, så det blev også til lidt bånd, nye mønstre (nedsat til kr. 10 da de er udgåede) og naturligvis nogle meter stof. Her er et udpluk af hvad jeg kom hjem med, og som jeg tidligere nævnte fandt jeg en skønhed....se lige det første billede - det er da smukt! jeg er vild med farven (som desværre er lidt svær at gengive).

Det med fuglene ville jeg normalt ikke have købt, men det kostede kr. 37 for 2,5 meter, og jeg finder sikkert noget at bruge det til.







32 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækkerier du kom hjem med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk´? Jeg bliver næsten hel høj af at være i Stof & Stil.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Rigtig fine stoffer og sager, det er altid farligt at komme i sådan nogle butikker, det er heller aldrig lykkes mig at nøjes med det jeg rent faktisk kørte efter ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal vi ikke bare glæde os over at vi bliver så inspirerede når vi shopper?:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Det med fuglene kan du bruge til sengetøj, det ville være sødt. Det er nogle skønne stoffer du har købt. Jeg glæder mig til at se hvad du får brugt dem til.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg tror faktisk jeg vil sy et babydynebetræk som vi kan bruge i barnevognen...men grøn piping tror jeg det bliver rigtig fint.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Jeg bruger MINDST 500 kr hver gang jeg er der. Det er så sjældent jeg kommer derud :( Det første stof er kanon fedt! Hvad hedder det eller ved du hvad jeg kan finde det under på deres hjemmeside :) ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved desværre ikke hvad stoffet hedder (jeg har allerede smidt den laaaaange kvittering ud;-)). Stoffet er helt nyt og kommer først i deres katalog i februar fik jeg at vide. Men prøv at beskrive det for dem - jeg ledte efter noget og ud fra min beskrivelse, var de i stand til at finde det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Hvor er det fint. Er helt fuldstændig skudt i stoffet på første billede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også...da jeg spurgte Carla om hun skulle have en kjole i det stof, kom der et højt, klart og tydeligt NEJ! Det grinede nogle af de andre kunder lidt af:-) (men det får hun nu alligevel).
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Jeg var der ude i sidste uge og så også det med fuglene. Dog ikke helt til den pris..jeg kunne ikke lige se hvad jeg skulle sy af det, så jeg overholdt mit løfte til mig selv om ikke at købe stof i januar. Jeg var bare ude og købe lynlåse :-)

    Jeg glæder mig til at se hvad du finder på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nøj, hvor er du sej at du kan tage derud KUN efter lynlåse:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Skønne ting du fandt!
    Jeg har også haft mega lyst til tur i stofbutikken, men har styret mig... endnu ;-)
    Jeg bor tættest på Sof og stil, men der er dog stadig ca 45 km - desværre :-(
    Det er nok godt nok for mit Dankort!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tager mig under 20 minutter og ligger imellem vores hjem og mit arbejde, så jeg er nem at lokke derud:-) Det er så knap så godt for MIT dankort.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Uhh det er et farligt sted at komme, kan se du også faldt i fælden, men men skønne stykker du har fået købt.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rigtig farligt, men synes heldigvis jeg kom hjem med meget for pengene:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Nøj, skønne sager. Det med fuglene så jeg godt i deres udsalgskatalog, men faldt især over det i de blå farver. Det ville nemlig passe perfekt ude i vores udestue, men jeg holdt mig i skindet ;)
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde slet ikke set det med fuglene, men nu lå det i restebunken og den tjekker jeg altid:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Sikke nogle fine sager du fik med dig hjem - glæder mig til at se hvad du får tryllet frem... Måske en lille tunika af det med fuglene evt som give away - så er jeg i hvert fald med på samtlige lodder :) Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Anita, men jeg syer ikke på overlocker, så jeg tror ikke rigtig det ville blive et hit med en giveaway.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Så mye fristende på stoffbutikkene - jeg kommer også alltid ut med mer enn jeg hadde tenkt :)

    SvarSlet
  12. Det er altid lækkert at komme i Stof & stil og man må bare købe noget med hjem når man er derude. Jeg handler der ofte og bruger også hurtigt en god portion penge. Men jeg elsker at være kreativ ligesom dig.
    Synes det er en rigtig fin blog du har dig og finder det meget spændende at se dine kreationer du får lavet til søde Carla :)

    Hilsen Kristina
    www.bergstroemsblog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for de søde ord - det varmer! Enig - det er SÅ lækkert at komme sådan et sted og så skal der altså shoppes.
      K.h.
      Christina

      Slet
  13. Jeg ØVER mig også i begrænsningens kunst når jeg er derude. Det første stykke stof er rigtig fint. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi - jeg øver også, men er endnu ikke helt god til det....til gengæld kommer jeg der ikke så tit.
      K.h.
      Christina

      Slet
  14. Hvor har du fået købt mange skønne ting. Jeg vil også snart afsted...der er bare så langt : (
    Glæder mig til at se hvad du får lavet..
    God dag Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anja - jeg bor heldigvis tæt ved Stof & Stil og faktisk også stof 2000, men der har jeg aldrig været.
      K.h.
      Christina

      Slet
  15. argh måske man også snart skulle derud igen. fine køb du har gjort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes i hvert fald der var meget fint, så det var begrænsningens kunst, men sådan er det nok hver gang for mig:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  16. Neiii .... sikke fint stof! Årh det med luftballonerne er da noget af det fineste! KH K :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også rigtig glad for! Så det et eller andet sted i blogland, hvor det var brugt som ærmer på en lille kjole.
      K.h.
      Christina

      Slet