mandag den 21. januar 2013

Små dyr

Så kan jeg strege endnu en ting fra listen; kjole (ret kort, så lad os omdøbe den til tunika) til Carla. Bemærk at den er syet af noget af det stof, man kan vinde i min giveaway lige her. Du kan stadig nå at deltage.

Igen igen har jeg anvendt minikreas tunika-mønster; jeg har tilsat brun rib i halsen, lavet ærmet lidt længere og syet løbegangen en centimeter inde på ærmet for at give en lidt anden effekt. Lige nu kan den bruges med en langærmet body og et par kraftige strømpebukser og til sommer, kan den bruges med et par bloomers i det grønne stof.





9 kommentarer:

  1. Super fin :-) Og rigtig lækkert stof, krydser fingere for at jeg er så heldig at vinde det, hi hi ;-)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig fin, super fint stof. Så har du du kun 10 projekter igaang? Ha ha... :-)

    SvarSlet
  3. Christina, du dygtige og produktive pige! Flot ser det ud alt sammen;0) Ha en dejlig dag.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. tak for inspiration..jeg må da prøve at bruge ribkant til den næste tunika jeg syr.. .o) jeg har jo også det mønster og er glad for det

    SvarSlet
  5. Altså - Jeg forstår slet ikke hvordan du når alt det... dygtige dig!!!

    For resten, er du interesseret i at være med i "byt en lap"?? Jeg søger nemlig flere byttemakkere...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu var det jo et igangværende projekt, så den lå bare og ventede på at blive syet sammen:-) Jeg vil gerne bytte, så skriver lige til dig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Hvor er det en sød tunika :) Og så er jeg stadig super vild med ugle-bøjlen.. Så sød..

    SvarSlet
  7. Tak for alle jeres søde kommentarer:-) Man bliver jo helt glad af at have de sødeste læsere i hele blogland!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet