tirsdag den 22. januar 2013

Masser af smæk

Der bliver taget ting op af sykurven, og nogle af dem er endda blevet lavet færdige:-) For eksempel disse tre hagesmække, som er fuldstændig uundværlige for os for tiden - Carla vil mere eller mindre kun spise selv, og jeg må indrømme at det dér med at styre skeen ikke er 100% på plads, så der kommer både havregrød og kødsauce de sjoveste steder - nu kan vi trods alt skåne tøjet en smule, når hun har en lang hagesmæk på.

Stoffet er genbrug; den grafiske er lavet af stof jeg har fået af min mors besøgsvært (købt i genbrugen), det ternede har jeg selv købt i genbrugen, og det med bamsen har jeg vundet i en giveaway hos Christina.





14 kommentarer:

  1. Hvor er de soede, og totalt u-undvaerlige som du skriver hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kan ihvertfald ikke leve uden, sådan som Carla spiser:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Kjempefine smekker.
    Spesielt koselig den med bamse:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Det er helt sikkert også Carlas favorit.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Du er sgu da effektiv. Ingen dårlig samvittighed bør du have! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - ja, jeg når en hel del lige for tiden....til gengæld har jeg nærmest ikke læst eller set tv den sidste uge:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Det er dejligt at få streget nogle punkter på den kreative to-do liste. Jeg er vist også bedre til at igangsætte projekter end at færdiggøre, så jeg burde sætte mig samme mål som dig. Faktisk har jeg også tre udklippede, men usyede hagesmækker liggende. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det motiverer at lave sådan en liste....der er virkelig kommet gang i symaskinen og jeg når uden problemer at få streget det hele inden udgangen af februar.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Hvor er de fine især den med bamsen, den er rigtig sød :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er da så sød og det er nogle rigtig fine farver:-)
      K.h.
      Christina

      Slet