onsdag den 30. januar 2013

Små grønne mænd og søde piger

Endnu et par småprojekter er afsluttet; Carlas små jeans er repareret (købebukser, hvor linningen var gået løs), jeg har syet en "dukke" til Carla af det søde pige-stof fra Stof & Stil....jeg skal helt sikkert lave flere.

Sidst men ikke mindst fik jeg pimpet Emils kedelige t-shirt med en grøn mand i strygestof - manden hører musik....ville lige forklare hvis det nu ikke fremgår tydeligt at det er hovedtelefoner;-) Forsøgte at lave en node ved siden af hans hoved, men det rakte mit talent ikke til.

Husk at det er i aften jeg trækker en vinder af min oprydningsgiveaway.





22 kommentarer:

  1. Hvor er den t-shirt blevet sej. God idé :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg har klippet motiver til to mere, så håber jeg snart får lavet dem færdig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hvor er den pude bare super sød!!

    SvarSlet
  3. Jeg er så misundelig på alt det du når!! Hvor finder du tiden? Har du et hemmeligt hul hvor du graver den op...?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - ingen hemmelige huller. Men jeg ser næsten aldrig tv og jeg prioriterer ofte en time ved symaskinen....også selvom det betyder at jeg kommer lidt for sent i seng - det er afstressende for mig. Og så er mange af mine projekter jo ikke så tidskrævende:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Fed detaljer med strygestoffet :-) Og dukken er jeg helt vild med.
    Jeg er også interesseret i at høre om, hvor du finder alt den tid ;-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Som sagt er mine projekter ikke store og vildt ambitiøse, så det er forholdsvis hurtigt at få noget færdigt og meget af det jeg har lavet i januar blev klippet i juleferien og skulle bare igennem maskinen:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Super fedt motiv du har lavet :-D

    Jeg har strygestof liggende men har endnu ikke prøvet at lege med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal da i gang med det strygestof - jeg synes det er vildt sjovt og er allerede i gang med næste projekt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Det er vildt, hvor effektiv du er! Dukken er jeg helt vild med!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i gang med at lave flere dukker - det er et hit hos Carla.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Åh du er så kreativ, Christina! Mega god idé med den t-shirt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille - Emil synes den er flot!
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Det kan man da godt se. Altsaa at det er hoeretelefoner. Den er blevet rigtig god t-shirten.
    Dukken er ogsaa soed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - tak Lin - jeg er glad for at du kunne se det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Du er ret hård til at lave figurer i strygestof.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig sjovt! Jeg synes det er så hyggeligt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Fedt strygemærke du har lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:-) Jeg håber de næste bliver lige så fine.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Super cool t-shirt, hvor er den flot, og så sød en dukke! Jeg er fuldstændig benovet over, hvor produktiv og dygtig du er Christina!
    KH. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih Louise - jeg får da helt røde kinder;-) Tak for de søde ord.
      K.h.
      Christina

      Slet