fredag den 4. januar 2013

300 læsere! Tid til en giveaway

Som lovet en giveaway for at fejre at jeg nu har rundet 300 læsere. En del er jer er rigtig flittige til at lægge kommentarer - det varmer og gør mig glad. 1000 tak til alle jer der følger med!

Præmien er denne gang 5 stykker stof; hvert stykke måler en meter og stoffet er nyt (noget er vasket).




Skriv venligst i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med (1 eller 5), og husk at skrive din mail-adresse, hvis den ikke er tilgængelig for mig andetsteds.

1 lod for fast læser
5 lodder for fast læser og link til giveaway´en med billede på din blog (brug gerne det øverste billede)

Vinderen trækkes den 23. januar ca. kl. 21. Jeg håber I har lyst til at være med.

80 kommentarer:

  1. Allerfoerst rigtigt godt nytaar med alle mine bedste oensker for det nye aar. Hjertelig tillykke med de 300. Flot gaaet. Den flotte give-away vil jeg meget gerne vaere med paa.

    SvarSlet
  2. Tillykke med de mange læsere. men også en fin blog du har :-).
    Deltager gerne med et enkelt lod.

    SvarSlet
  3. Uha vil meget gerne deltage - 1 lod til mig

    SvarSlet
  4. Wuhuu, jeg vil gerne være med på 5 lodder.

    Kh EM

    SvarSlet
  5. Jeg napper 5 lodder!

    SvarSlet
  6. Jaaaa! Giveaway. Og 300 læsere Wauw, men man forstår dem jo godt ;)
    Jeg snupper 1 lod og krydser mine fingre ;)
    Hav en dejlig weekend
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  7. Hey Christina. Jeg er da helt klart med...
    Tillykke med de faste læsere det er rigtig flot.
    Jeg deltager med 5 lodder og krydser fingre.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne være med på 5 lodder...
    Kh Eline

    SvarSlet
  9. Sikke en lækker giveaway - den er jeg helt sikker med på med 5 lodder :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :-)

    Venlig hilsen fra Nanna

    SvarSlet
  11. Skøn give away og tillykke med de 300 læsere ;)
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.

    Kærlig hilsen
    Carina

    Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Fine stoffer du gir bort! Jeg deltar med 5 lodder:)

    SvarSlet
  13. 1 lod til mig :)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Vil meget gerne deltage med et enkelt lod...😉
    Amkobbernagel@hotmail.com

    SvarSlet
  15. 5 store lodder min vej tak :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  16. 1 lod til mig og tillykke med de mange læsere ;0)

    SvarSlet
  17. Tillykke med at vi nu er 300! Jeg napper meget gerne et lod til den fine give away....
    Solhilsner
    Stine
    stinesegenmail@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg prøver gjerne lykken med 5 lodd:)

    SvarSlet
  19. Endeligt en lækker giveaway her i Bloglandet! Synes at jeg er løbet tør for den slags på det seneste ;o)

    5 lodder til mig :o)

    SvarSlet
  20. Tillykke med de 300 læsere - det er jo fedt! Og stof er jo altid dejligt, så jeg er frisk og hoppe på med 5 lodder.

    God aften,
    Sidsel.

    SvarSlet
  21. Tillykke med de mange læsere :-)
    Jeg er helt sikkert med på de 5 lodder.
    Hilsen Frk. Hansen -med give away på bloggen!
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  22. 5 lodder på det skønne stof - er især vild med det med pindsvin :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde et Danefæ sengesæt:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away-6.html

    SvarSlet
  23. Tillykke med det runde tal og lidt til :) Jeg snupper lige et enkelt lod i farten :)

    SvarSlet
  24. Jeg snupper da lige et lod :)

    SvarSlet
  25. jeg nupper 5 lodder

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
    danske giveaways her



    SvarSlet
  26. Til lykkke med de 300 Christina, du laver mange fine ting, så der er ikke noget at sige til at du er rundet de 300 :-)
    Jeg vil selvfølgelig gerne deltage med 5 lodder.

    SvarSlet
  27. Lækkert! Hopper på emd 5 lodder :)

    SvarSlet
  28. Tillykke med de mange læsere. Jeg er med på 5 lodder. :)

    SvarSlet
  29. Skønt. Jeg smider et lod i puljen! :)

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne deltage med et lod.

    SvarSlet
  31. Jeg er MEGET med.. Med et stort lod :)
    kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  32. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Sikke nogle flotte stoffer, med en baby på vej er det helt sikkert noget jeg kan bruge :-) 1 lod til mig

    SvarSlet
  34. Jeg snupper 5 lodder :-)

    SvarSlet
  35. Jeg er med på 5 lodder :-)

    Deltag gerne i min giveaway her:

    http://regnbuebarnetvigga.blogspot.dk/2013/01/giveaway.html

    SvarSlet
  36. Tillykke med det fine læsertal - jeg er netop selv på 299 på GFC og venter spændt på at runde næste hjørne ;-) Jeg melder mig glad under fanen her, og vil gerne deltage med 1 lod. Mvh Marie

    SvarSlet
  37. Hold da op det er mange læsere, stort tillykke med det. Jeg vil rigtig gerne være med med 5 lodder.

    SvarSlet
  38. Jeg er selvføldig med på 5 lodder :-)

    SvarSlet
  39. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  40. Tillykke med de 300 læsere - SÅ stort :))

    Jeg er da helt klart med på 5 lodder, for sikke noget skønt stof - er især helt solgt over det med pindsvinene på ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  41. Tillykke tillykke jeg vil gerne bede om 1 lod :-) kh Nanna , Stjernepus

    SvarSlet
  42. Gratulerer med 300 lesere :) Jeg deltar med ett lodd,håper jeg er heldig :)
    mvh Trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  43. http://veh07.blogspot.com/
    Jeg er med på 5 lodder

    SvarSlet
  44. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    5 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  45. Klart med på 5 lodder :) anitta@sandfaer.com

    SvarSlet
  46. Prøver lykken med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  47. Dejlige stoffer :-) Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  48. Lækre stoffer :D. Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  49. Hej.

    Tillykke med de 300 læsere. Og sikke nogle fede stoffer du har på højkant:-). Dem går jeg all in på at vinde... :-)
    Jeg deltager med 5 lodder og krydser ALT hvad jeg kan.

    Kh Trine

    SvarSlet
  50. Sikke en masse skønt stof! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder. :)

    SvarSlet
  51. Jeg deltager gerne med et lod :o)

    SvarSlet
  52. Lækre stoffer...deltager meget gerne :o)

    SvarSlet
  53. Jeg prøver lykken med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  54. WUUUHUUUUU... det vinder jeg!!!

    ...eller smider da i hvert fald lige 5 lodder i puljen... =)

    SvarSlet
  55. Kære Christina,

    hip hip hurra med det flotte læsertal! Det er fuldt fortjent:)

    Jeg er med på fem lodder, og håber at være den heldige.

    Klems maria

    SvarSlet
  56. Det er god nok rigtig fint stof, det kunne jeg godt finde på noget hyggeligt med. Jeg snupper 5 lodder og håber på heldet.
    Knus
    Tanja.

    SvarSlet
  57. Stort tillykke med de 300 :-) Det er flot.
    Jeg er med på et lod.
    fiduskvist@gmail.com

    Rigtig god dag Mette

    SvarSlet
  58. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  59. jeg rydder da bordet og deltager med alle 5 lodder :)

    jeg har en giveaway kørende (eller rettere 2 faktisk) som du gerne må deltage i også - hvis det skulle friste <3

    samt en juleindsamling af kreative/hjemmelavede ting til julehjælp .. spred gerne budskabet <3

    jusp@hotmail.dk

    www.spuurspot.blogspot.dk

    SvarSlet
  60. Sikke nogle lækre stoffer! Jeg er helt klart med på 5 lodder :)

    Mvh. Tina / mediaprincess.dk / tinawinky@gmail.com

    SvarSlet
  61. Jeg er med på et enkelt lod :D

    SvarSlet
  62. Tag mig! Jeg ville ønske jeg kunne finde ud af det med at linke, men jeg prøver 7g prøver og det lykkedes bare ikke rigtigt. Men et lod til mig.
    Hilsen Louise. Holmehandmade.blodspor.DK

    SvarSlet
  63. Hejsa :-) jeg deltager også med 5 lodder ;-) - super fed Give Away :-) det ville jeg da gerne eje ! :-)

    Mvh Michelle

    Michellespuur@hotmail.com / www.mspuur.blogspot.com

    SvarSlet
  64. Jeg vil også gerne være med!

    SvarSlet
  65. Jeg besøger jævnlig din blog... den inspirerende mig meget...Smil Lone

    SvarSlet
  66. Jeg kan lige nå at være med. Du virker så sød og venlig, samtidig med at du er ret så kreativ! Det er hyggeligt at følge dig!
    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  67. Thank you for the giveaway, i post pic on to my right sidebar, so 5 lodder) love the hedgehogs)

    SvarSlet
  68. Krydser fingre og smider 5 lodder i puljen! :)

    SvarSlet
  69. Fast læser og et lod til mig:-)

    SvarSlet
  70. Jeg er med med ét lod :-)

    SvarSlet
  71. Jeg deltager med 5 lodder :)
    Det er virkelig nogle fine stoffer

    SvarSlet
  72. Hei.
    Eg vil gjerne være med 1 lodd på meg.

    SvarSlet
  73. Hi. I want also to take part. fabrics are nice!http://vanushinstaff.blogspot.com/

    SvarSlet
  74. Also I would like sign up for this super candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  75. hvis jeg kan nå det jamen så er jeg med på 5 lodder.

    SvarSlet