onsdag den 23. januar 2013

Lapper på vej

I går aftes blev der klippet en stak lapper og i dag ryger de afsted med posten - jeg har nu 9 10 byttemakkere; de 6 sender jeg til i dag og de sidste 3 4 i morgen. Jeg glæder mig rigtig meget til at få post det næste stykke tid og ikke mindst til at se resultaterne på de mange blogs, der efterhånden deltager.



Jeg bytter med:

3. Jeanet Bodilsens verden
4. Marlene Fru Overbye Sørensen
5. Ellen Kathrine Her en af dagene
6. Kristina Bergström´s blog
7. Laila Hyggemor
8. Mette SmallStar
9. Sara Bournonville
10. Line Kahr Kreation


2 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg har modtaget dine lapper i denne uge - Mange tak :)
    Dine skulle også gerne være på vej med posten.
    Glæder mig til at se det færdige resultat

    / Jeanet

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanet - bedre sent end aldrig men som du nok har set i et andet indlæg, har jeg modtaget de fine lapper fra dig - endnu engang tak. Jeg håber på at komme i gang med tæppet senest onsdag. Mangler endnu fra en byttemakker.
      K.h.
      Christina

      Slet