søndag den 6. januar 2013

Jeg øver stadig....

Jeg skal jo øve mig for at blive god, så endnu en spencer til Carla....denne gang har jeg også kastet mig ud i pyntestikning, for hvorfor ikke give den fuld gas med at sy rundt på de dér stropper, når man VED at man er dårlig til det?!?! Øvelse gør mester, så om 10 kjolers tid, sidder den sikkert lige i skabet;-)

Og det er helt med vilje at pyntestikningen er rød foroven - jeg ville helst have brugt sort, som på resten af kjolen, meeeen det var trods alt lige voldsomt nok at fremhæve fejlene på den måde.

Kjolen er syet i noget Cirkeline-agtigt stof købt i Stof & Stil. og det grå foer med hvide blomster er købt hos Malika & Rosa. Og bemærk så lige at jeg ikke længere er bange for knaphuller.


30 kommentarer:

  1. Den er virkelig flot Christina. Fedt du prøver dig frem....og sikke fremskridt du gør. Det et da for sejt!!

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød! :) Rigtig fint med to slags stof..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg var bedst til alt det røde:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hvor er den også bare fin!!!
    Du er dælme sej :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er jeg glad for at du synes.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Den er cute - skæve syninger an' all ;0)

    SvarSlet
  5. havde jeg dog bare tiden til at sådan bekæmpe mine svagheder... Ser godt ud :)

    SvarSlet
  6. Den er rigtig sød..! Elsker cirkeline stoffet.. :)

    SvarSlet
  7. Den er godt nok fin - super sødt stof! Hvis du har en rest, er det da lige til et mariehøne-kostume!
    Og flotte knaphuller ;-D

    SvarSlet
  8. Super sødt stof - den bliver flot til Carlas mørke hår...
    Kh Eline

    SvarSlet
  9. Den er da alt alt for skøn en spencer.

    SvarSlet
  10. Den er da så flot, Christina. Og stoffet er megaskønt :-) Kh Maria

    SvarSlet
  11. Hvor er den flot. Jeg er vild med det søde cirkeline stof og modellen er bare så skøn! Jeg skal simpelthen have fat i det mønster til Emilie..

    SvarSlet
  12. Synes det ser super godt ud! Og sød lille kjole :)

    SvarSlet
  13. Den er bare festlig og Cirkeline-agtig. Fedt at du bare sådan klør på og ikke lader dig slå ud, cool.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  14. Hvor er den sød. Både Cirkeline agtig men jeg tænker også skøn mariehåne til fastelavn:-) den er fed:-)

    SvarSlet
  15. God plan at øve sig! Jeg har en tendens til at vige udenom det jeg ikke er god til, så jeg burde bruge samme strategi. :-)

    Måske de kan slå to fluer med et smæk og også bruge kjolen til fastelavns-mariehøne? :)

    SvarSlet
  16. Nej hvor er den sød. Jeg går faktisk og overvejer om jeg skal være Cirkeline til fastelavn...

    SvarSlet
  17. Fedt stof og super fin kjole!!:)

    SvarSlet
  18. Hvor er den fin, total Cirkeline tænker jeg :)
    Øvelse(!) hmprf du er da SÅ dygtig Christina.

    SvarSlet
  19. Nåå, den er bare fin! :-) Jeg synes jo allerede du er 'mester' ;-)

    SvarSlet
  20. Hvor er den fin! Og virkelig sødt stof :-)

    SvarSlet
  21. Hvor er det en skøn kjole - en rigtig Mariehøne :-) Du er mega sej!
    Kh Line

    SvarSlet
  22. that dress are so cute


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    SvarSlet
  23. Mange tak for alle jeres søde kommentarer - de giver mig mod på at blive ved trods lidt modgang med de stropper;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet