lørdag den 12. januar 2013

ENDNU en spencer!

Jeg håber I nyder weekenden lige så meget som jeg gør - formiddagen blev tilbragt i stof & stil og jeg kom hjem med en skønhed...skal lige have taget et billede, så i morgen skal I bare se lækkert stof.

Jeg fortsætter ufortrødent med at øve mig på at sy spencer - finishen er stadig ikke i top....denne gang er den syet uden pyntestikning, men resultatet er acceptabelt - der er forhåbentlig ikke nogen, der nærstuderer syningerne:-) Denne version har fået piping der matcher knapperne.

Jeg tror efterhånden der skal mere end 10 kjoler til før de stropper bliver helt, som jeg gerne vil have dem....men jeg giver ikke op.

Stoffet er fra Stof & Stil, knapperne fra Netto, mønstret er fra Onion og denne model er str. 86.




20 kommentarer:

  1. Kæft hvor er den fin! Du er jo så effektiv, at man får helt sved på panden:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Elisabeth - jeg afstresser fuldstændig foran symaskinen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Svar
    1. Tak - det er jeg glad for at du synes....øvelse gør mester, så jeg øver lidt endnu.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Så yndig - det gode ved at øve sig, er at det ikke altid behøver at have samme størrelse...
    :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis:-) Så jeg kan jo altid sy et par størrelser forud.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hvor er den altså sød! Jeg er vild med den fine lyseblå til det stof :-)! Og de der stropper skal nok komme - dem du har lavet her er da helt gode, ser det ud til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) synes også det er fint med det lyseblå til - der trængte til at ske et eller andet.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Den er virkelig fin og for mig at se, er finishen da bestemt god!! Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak Maria - det var meget sødt sagt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Den er da blevet rigtig fin. Lækkert stof, man bliver helt glad af at kigge på det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg er ret glad fir orange og gul, så det stof måtte jeg jo eje.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Svar
    1. Tak - når den er på, ser man ikke skønhedsfejlene;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Sødt stof, fedt med den lyseblå farve der lige bryder lidt.
    Glæder mig til at se stoffet du har købt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg kan så godt lide de knapper og da jeg så også have piping der passede til, var det sådan det blev.
      K.h.
      Christina

      Slet