søndag den 20. januar 2013

Oprydnings-giveaway

Jeg starter lige endnu en giveaway...nu SKAL der ryddes lidt ud på hylderne, for der er simpelthen ikke plads til mere.

Denne gang er det stof fra sengetøj og der er tale om tre rimelig store stykker, 3 pudebetræk, en håndfuld grønne og lilla knapper og to ruller bånd. Der kommer muligvis lidt mere stof i puljen efterhånden som jeg får gennemgået hylderne.



Opdatering: disse ryger også med i min giveaway



Skriv venligst i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med (1 eller 5), og husk at skrive din mail-adresse, hvis den ikke er tilgængelig for mig andetsteds.

1 lod for fast læser
5 lodder for fast læser og link til giveaway´en med billede på din blog (brug gerne det øverste billede)

Vinderen trækkes den 30. januar ca. kl. 21. Jeg håber I har lyst til at være med.

48 kommentarer:

  1. Uhhh.. Jeg deltager med 5 lodder :)

    jeanetbodilsen@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg deltager også med 5 lodder.

    annasmorblogger@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg nøjes med et enklet lod denne gang!

    SvarSlet
  4. Det ser jo godt ud. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  5. Thank you for the giveaway, i post pic on to my right sidebar, so 5 lodder)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  7. Fedt Christina. Jeg snupper selvfølgelig 5 lodder :) Min mail s082831@gmail.com - hvis jeg nu skulle være SÅ heldig! (Har sgu nok allerede et projekt eller 2 i hovedet med de stoffer!)

    SvarSlet
  8. Jeg er med på 1 lod :o)

    SvarSlet
  9. Jeg hopper også med på 1 lod :)

    SvarSlet
  10. Jeg deltager rigtig gerne med 5 lodder :-D

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 1 lod.. Smil Lone

    SvarSlet
  12. Jeg deltager med 1 lod :-)
    Kh. Marlene

    Fruoverbyesorensen@gmail.com

    Kig gerne forbi min blog, hvor jeg lige har skudt en give away i gang :-)

    SvarSlet
  13. Jeg er også med på 1 lod og du er mer end velkommen til at deltage i min give away også:-)

    SvarSlet
  14. Jeg hjælper da gerne med at rydde ud i dine gemmer! :) 5 lykke lodder til mig, tak! :)

    SvarSlet
  15. Lækker give away! Jeg er klar med 5 lodder!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  16. Jeg snupper 5 lodder. Kunne godt bruge lidt nyt stof

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Jeg deltager gerne med et lod :-)

    SvarSlet
  18. Fin give away deltager med 5 lodder!

    SvarSlet
  19. Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod :-)
    Synes det prikkede er rigtig fint!
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk -Nu med give away på bloggen :-)

    SvarSlet
  20. 1 lod til mig og håber at det er er nok :)
    Hav en dejlig søndag!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Fine sager - jeg er med på fem lodder :-)

    SvarSlet
  22. jeg vil gerne deltage med 1 lod
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  23. lækker give away ........ jeg er med på 5 lodder
    hilsen Lis

    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
  24. Lækker lækker. Jeg er selvfølgelig med på 5 lodder.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  25. Hvilken skøn bunke. Deltager med et enkelt lod.

    SvarSlet
  26. Jeg vil tosse gerne være med på 5 lodder :)

    Mvh. Tina / mediaprincess.dk / tinawinky@gmail.com

    SvarSlet
  27. Uh, perfekt for mig som er på vej til at kaste mig ud i diverse patchworkprojekter <3
    1 kæmpe lod til mig :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  28. 5 lodder til mig- det er da en dejlig pakke du lige har samlet der :-)

    SvarSlet
  29. Thanks/ I want to follow your candy! http://vanushinstaff.blogspot.com/

    SvarSlet
  30. Deltager med 1 lod, flotte stoffer :-)

    SvarSlet
  31. jeg nupper 1 lod

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
    danske giveaways her



    SvarSlet
  32. Ihh jeg vil rigtig gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  33. Jeg er med på 1 lod. Der jo ikke dårligt ud.
    Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  34. Jeg er med på 5 lodder :-)

    Michellespuur@hotmail.com/www.mspuur.blogspot.com

    SvarSlet
  35. Jeg må altså deltage her, super lækre stoffer :)

    Jeg deltager med 5 lodder

    Kh Sara

    SvarSlet
  36. 5 lodder til mig, smider dit billede op på min sidebar. :)

    SvarSlet
  37. 1 lod fra mig af :)
    Ursula_mini@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Christina glad to acquaintance!http://handmademarisha.blogspot.ru/

    SvarSlet
  39. 5 lodder til mig.
    og så krydser jeg alt hvad kan krydses kan for at det er mig der er den heldige.
    hilsen Louise

    SvarSlet
  40. Also I would like sign up for this super candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  41. ser godt ud. Jeg deltager med 1 lod. dahlingrid@hotmail.com
    /Ingrid

    SvarSlet
  42. Halloejsa hvor skal jeg bare vaere med.

    SvarSlet
  43. Jeg snupper 5 lodder :)

    Krims fra Jean
    jeans-finurligheder@hotmail.com

    SvarSlet