onsdag den 23. januar 2013

1+2+3/52

Det er ikke fordi jeg er sløv, men selvom jeg har besluttet at deltage i projektet med et portræt af mine børn hver uge hele 2013, så har jeg valgt at samle dem lidt sammen, så her får I for de første 3 uger af 2013.

Hos os tager vi en del billeder....vi er sådan nogle der har det ene kamera liggende fremme i stuen så man ikke først skal til at tage kameraet frem, hvis der opstår en sjov situation. Det gør så også denne udfordring overkommelig, for der bliver taget billeder hver uge - af børnene. Der bliver til gengæld aldrig taget af os selv, så det overvejer jeg at råde bod på.







14 kommentarer:

  1. Åhh jeg bliver blød om hjertet - skønne øjne de har.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona:-) Jeg synes også de har nogle dejlige øjne, men sådan er man jo som mor.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Skønne unger, flotte billeder. Carla er ret god foran linsen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er hun - jeg tror det er fordi hun stadig har en alder, hvor hun ikke er så bevidst om at der bliver taget billeder. Emil kan finde på at spørge: "kommer det på bloggen?" :-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Sort/hvid billeder er bare de flotteste. Skoenne unger du har.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Lin. Jeg er meget begejstret for sort/hvid og de fleste fotografier vi har hængt op er faktisk sort/hvid.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Skønne billeder, er helt vild med Carlas krøller :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har sin fars lækre hår og jeg er meget misundelig:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Du har simpelthen nogle skønne unger Christina!!
    Hvor er man priviligeret når man kan fremvise sådanne billeder fulde af liv og latter :)
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Libbie - jeg føler mig også meget priviligeret! Jeg synes jeg har SÅ meget at være taknemmelig for, for jeg elsker min hverdag - det er jo fantastisk, når det er hverdag, der er mest af.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Super billeder og kønne unger Christina :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Karina - jeg er også fuldstændig forgabt i dem.
      K.h.
      Christina

      Slet