torsdag den 10. januar 2013

Spraglede ballonbukser

Mine favoritbukser til Carla er uden tvivl ballonbukser med foer fra minikrea, så nu lavede jeg lige endnu et par. Disse er syet af fint blomstret stof fra Malika & Rosa (bundfarven er brun, men på grund af det dårlige lys er jeg usikker på om I kan se det) og foeret er stoffet med søde dyr, som du også kan vinde i min giveaway .

Jeg burde nok have valgt noget mere neutralt stof til foer, når der er så meget knald på det andet stof, men jeg synes godt det kan gå - man kan jo ikke se foeret, når bukserne er på.




22 kommentarer:

  1. Tju hej du...skal da lige love for at du får kørt nogle kreativiteter igennem maskinen... Super fine og skønne ting du laver Christina =)

    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena - jeg er inde i en god periode, hvor jeg når en masse og det er SÅ dejligt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Super fedt stof!!:) Og ja, hold da op hvor du får syet:) Det må være dejligt...:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med stoffet - der er sådan lidt opdateret retro over det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Svar
    1. Tak Stine - uden tvivl yndlingsmønstret, så jeg bliver ved med ballonbukser lidt endnu:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Så er der dømt spræl. Hvor er de FEDE! Er det dig man kalder fartdjævlen med symaskine-sømmet i bund ;-)
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Wow - flotte bukser i herligt stof, det bliver man da glad af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes nemlig også man bliver glad af det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Nu slapper du lige af med den symaskine, du giver os andre menige stress ;)
    De er super flotte med spragl og det hele :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - ingen grund til stress....jeg når mere ved symaskinen lige for tiden end jeg gjorde da jeg havde barsel:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Nøk hvorv får du lavet mange flotte sager /-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar - det er jeg glad for du synes.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Farvefræk. De er super seje. Stoffet er helt perfekt.
    Din symaskine er rigtig igang lige for tiden...Dejligt.
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prioriterer symaskinen meget højt for tiden - har vildt travlt på arbejdet og symaskinen er så afstressende.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Hold nu op, hvor er du flittig!!:) og de er rigtig fine - er vild med foret:)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Du kan vinde stoffet i min giveaway...det med de små dyr.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. hvor er det bare fede farver = super skønne skønne bukser wow :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Micha - der er knald på farverne, men det kan jeg godt lide.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Cool!!! Fedt stof til lille Carla

    SvarSlet