fredag den 20. september 2013

Twisted jersey nederdel

Jeg har længe gerne villet have en twisted nederdel, meeeeen de dér plus 12 kg der er fløjet på siden januar, pynter ikke i en stram nederdel, så jeg har udskudt det. Nu vovede jeg mig alligevel ud i det, og selvom jeg helt sikkert mener, det ville klæde mig bedre, hvis jeg ikke var helt så bred, så synes jeg godt, den kan gå an med en trøje over.

Jeg har brugt denne DIY fra bloggen Maries Fabrik - det tager omkring 10 minutter at sy sådan en.

Normalt viser jeg også billeder af tøjet uden model, men nederdelen ser ikke ud af noget, når den bare ligger på gulvet, så derfor de meget grynede billeder af mig.


 

33 kommentarer:

  1. Den kan du sagtens bære den... posetøj tilføjer jo bare flere kilo - vis dig frem, du ser dejlig ud! Og fedt med 10 min projekter!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det en sød kommentar Stine - det varmer. Mange tak.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Du ser brandgodt ud :) Har selv printet hendes DIY ud, så håber jeg snart kan fremvise en lignende nederdel.
    kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Den glæder jeg mig til at se - og mange tak.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Wauv! Du ser jo super dejlig ud! Tror, jeg efterhånden skal turde springe ud i at sy noget andet end børnetøj...

    KH
    Ann-Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan jo starte med sådan en nederdel til dig selv - det er hurtigt klaret:-) Og mange tak for din kommentar.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Tør slet ikke tænke på hvor skravlet du mon ser ud med minus 12 kg, Christina?!?! Synes jo bare at du er stang-lækker og det er nederdelen også. Rigtig god weekend. Husk dét med ringetonen! ;-)
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Liv:-) Jeg er tilfreds hvis jeg smider 10 kg. Jeg har vejet 17 kg mindre end jeg gør nu, men der var jeg for tynd - det kunne jeg ikke selv se dengang, men når jeg ser billeder fra dengang synes jeg ikke det er pænt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Kære Christina! 1000 tak fordi du laver den nederdel og viser os der er rundere end andre :-) at sådan en kan vi godt gå med- for du ser altså godt ud med den nederdel på- og nu har jeg lige kigget på Maries fabrik- og ud fra hendes smalle figur ville jeg aldrig have turdet vove mig ud i den type nederdel- men måske jeg alligevel godt kan prøve.. selv om mine ben aldrig kommer til at se så lækre ud som dine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - hvor er du sød. Du må i gang - den er vildt lækker at have på.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Den klæ'r dig vildt godt - du er en hottie :-) Jeg har en liggende i skabet som blev for lang, og derfor kom i skammekrogen. Jeg skal vist have den frem igen og gjort kortere, så jeg også kan blive smart :-)
    Ha en dejlig weekend.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Line:-) Jeg synes helt sikkert du skal tage den frem igen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Thumbs up!!
    Den klæder dig virkelig godt.
    Uh, har også længe haft planer om sådan en sag, så måske man bare skulle få det gjort...?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal da i gang - jeg er sikker på du bliver glad for den.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Du kan SAGTENS bære den :-) Det er jo så smart med stoffet der rynker, som ikke afslører så meget som en klassisk stram nederdel. Efter min mening kunne det også klæde dig med f.eks. en kortere blazer til.
    mvh Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar. Og allermest tak for den fine DIY. Næste gang må jeg prøve med en blazer til:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Hold da op - du ser da vildt lækker ud i den... Selvtillid kvinde, for det der - det er hot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Halløjsa - MIG - hot? Hvor er du sød - mange tak for din kommentar.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Den er SÅ flot til dig, Christina! kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Maria - efter vi talte om nederdele til "kurvede" piger (jeg ved godt jeg er mere end kurvet;-)), da vi mødtes hos Nanna, tog jeg chancen og lavede en.
      K.h.
      Christina

      Slet
  12. Du ser vildt godt ud og ja nederdelen er super god til dig :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså Mette - jeg får jo helt røde kinder:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  13. Vildt fin nederdel, den klær dig rigtig godt ;)

    SvarSlet
  14. Den klæder dig altså vildt godt. Jeg tror du har fået mig til at tage springet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Fedt Stine - jeg håber vi får din version at se.
      K.h.
      Christina

      Slet
  15. Super smart Christina. Den DIY har jeg også engang afprøvet, men ikke med så godt et resultat. Tror den blev mig for stram. Jeg må da prøve igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du prøve igen, men mon ikke den gamle passer godt nu (hvis den var for stram dengang) - nu har du jo tabt dig din lækre sild.
      K.h.
      Christina

      Slet